تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر طرح پاییزه بر فروش کتاب

«کاشی چی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

تغییرات فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب محسوس بود

بابک کاشی چی، مسئول کتابفروشی گوتنبرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان فروش در طرح پاییزه کتاب گفت: می توان گفت میزان فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب افزایش اندکی داشته است. تعدادی از افراد بودند که به هوای طرح پاییزه کتاب به کتابفروشی می آمدند و پس از آگاهی از اجرای این طرح چند کتاب می خریدند یا اینکه روز بعد برای خرید کتاب به کتابفروشی مراجعه می کردند. تغییر فروش کتاب در مدت اجرای طرح، محسوس بود.

وی افزود: میزان فروش کتاب در کتابفروشی گوتنبرگ در طرح پاییزه کتاب تقریبا مشابه پارسال بود. هر سال قیمت کتاب افزایش پیدا می کند؛ به همین دلیل در طرح پاییزه کتاب شاهد افزایش ریالی خرید کتاب هستیم. تعداد کتاب های فروخته شده در این مدت در کتابفروشی ما مشابه پارسال است.

«کاشی چی» اظهار داشت: اطلاع رسانی طرح پاییزه کتاب هر ساله بهتر می شود. بانک اطلاعاتی افرادی که در طرح پاییزه کتاب شرکت کرده اند هر ساله بهتر می شود و این افراد از طریق سامانه پیام کوتاه از اجرای طرح پاییزه کتاب مطلع می شوند.

مسئول کتابفروشی گوتنبرگ در خصوص کتاب های پرفروش در طرح پاییزه کتاب بیان کرد: چون گستره وسیعی از کتاب در برخی کتابفروشی ها وجود دارد، در طرح پاییزه کتاب در همه زمینه ها کتاب خریداری می شود. البته بیشتر کسانی که در این طرح شرکت کردند مخاطبان کتاب های عمومی مانند داستان و ادبیات بودند. این مخاطبان از فرصت به وجود آمده در این طرح استفاده می کردند و چندین کتاب داستان یا شعری را که نیاز داشتند می خریدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر طرح پاییزه بر فروش کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..