تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فان خال: تیم مورینیو خسته کننده بازی می کند

لوئیس فان خال، سرمربی سابق منچستریونایتد، تاکتیک های ژوزه مورینیو در این تیم را کسالت بار توصیف کرد.

به گزارش شما نیوز ، فان خال که بین سال های 2014 تا 2016 هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، علی رغم قهرمانی در جام حذفی، جای خود را به مورینیو داد و به نظر می رسد هنوز از این اتفاق ناراحت است. در حالی که سبک بازی تیم خود او هم منتقدان زیادی دارد، اکنون ادعا کرد که تیمش نمایش های جذاب تری ارائه می داد.

 

او به فاکس اسپورت گفت:"  ما فوتبالی ارائه می دادیم که بسیار خوب بود. اما فوتبالی نبود که در انگلیس مورد توجه قرار می گیرد.

 

در حال حاضر، به منچستریونایتد نگاه کنید. باید نتیجه بگیرم که مورینیو چندان مورد انتقاد قرار نمی گیرد در حالی که تیمش فوتبال بسیار خسته کننده تری ارائه می دهد. آنچه اکنون منچستریونایتد ارائه می کند، یک فوتبال دفاعی است.

 

 

 

تیم من همیشه فوتبال هجومی باز یمی کرد. مدرک آن هم این است که تیم حریف همیشه اتوبوس مقابل دروازه اش پارک می کرد. آنها حالا این کار را انجام نمی دهند زیرا تیم مورینیو بسیار دفاعی بازی می کند."

 

فان خال همچنین تاکید کرد علی رغم اینکه مورینیو جایش را گرفت، کینه ای ازاو به دل ندارد.

 

" او آدم بدی نیست. فکر می کنم او آدم دلسوزی است. او در بارسا دستیار من بود. من با او کار کرده ام و کاری که مورینیو انجام داد، در فوتبال رخ می دهد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فان خال: تیم مورینیو خسته کننده بازی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..