تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداعی کابوس زلزله ۷.۳ ریشتری؛ مردم در خیابان‌ها هستند

مردم در شهرستانهای کرمانشاه از هراس زلزله در خیابان هستند و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی و استان کرمانشاه از عدم بروز خسارت خبر می دهند.

به گزارش شما نیوز ، پس از زلزله ۶ ریشتری حلبچه عراق و تکانه ۵.۶ ریشتری آن در کرمانشاه، زلزله ۲۱ آبان برای مردم تداعی شده و موجی از هراس و اضطراب اهالی مناطق زلزله زده را فرا گرفته است.


گزارش ها از پاوه، جوانرود. ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و شهر کرمانشاه حاکی از وحشت مردم و بیرون زدن آنها از خانه هاست.
در حالی که مشخص شده لرزه دقایقی قبل چندان خطرناک نبوده اما مردم اصرار دارند جلوی پمپ بنزینها صف بکشند و باک خودروهای خود را پر کنند.


استاندار کرمانشاه، بخشدار ازگله و فرماندار ثلاث باباجانی متفق القول هستند که خسارت جانی وجود ندارد و خسارت مالی نیز گزارش نشده است.
برخی از بومیان منطقه در پاوه و ازگله در گفتگو با خبرنگار مهر از خسارت به برخی خانه های روستایی خبر داده اند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداعی کابوس زلزله ۷.۳ ریشتری؛ مردم در خیابان‌ها هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..