تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما به دنبال حذف مسابقات قرآن نیستیم/ از اصالت رقابت‌های قرآنی فاصله گرفتیم

ما به دنبال حذف مسابقات قرآن نیستیم/ از اصالت رقابت‌های قرآنی فاصله گرفتیمبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، احمد خالدی عضو پویش قرآنیان تغییر به نفع ترویج با حضور در برنامه زنده رصد شبکه قرآن و معارف سیما اظهار داشت: مسیر مسابقات را باید مشخص کنیم که به کجا ختم می‌شود 40 دوره مسابقات قرآن سپری می شود اما چشم انداز این رقابت‌ها کجاست؟ ما تغییراتی دیدیم اما از اصالت مسابقات فاصله زیادی گرفتیم و این امر اهالی قرآن را دچار سردرگمی کرده است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن در حسینیه ارشاد دیگر تکرار نمی‌شود، افزود: کیفیت مسابقات و هزینه هایی که صرف می شود باید بررسی شود و آیا نمی توان این مبالغ را در مسیر دیگری هزینه کرد؟ رهبر معظم انقلاب فرمودند قهرمانان قرآنی تربیت شود اما چقدر ما در این مسیر حرکت کردیم؟

خالدی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مسابقات قرآن تعداد محدودی هستند گفت: این افراد در رقابتهای مختلف حضور می یابند اما باید برای این افراد برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه در بحث آیین نامه هم باید دقت بیشتری شود افزود: مسابقات تواشیح مسیر خود را گم کرد. رقابتی که 120 گروه شرکت کننده داشت به 30 و نهایت 12 گروه تقلیل پیدا کرده و این آسیب بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال حذف مسابقات نیستیم گفت: ارتباط فعالان قرآنی با مرکز امور قرآنی به سختی اتفاق می افتد به همین دلیل مشکلات جامعه قرآنی بسیار زیاد است.

خالدی با بیان اینکه با این همه هزینه خروجی قابل قبولی از مسابقات نداریم خاطرنشان کرد: نحوه ارزیابی مسابقات سلیقه ای اعمال می شود. سطح نمرات و امتیازات باید کارشناسی شود تا طوری نباشد کسی در رقابت ها امتیاز خوبی بیاورد اما در ارزیابی از گردونه خارج شود. کسی که یک سال در هر حوزه‌ای تلاش کرده با یک اشتباه از مسابقات حذف می شود و این آسیب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما به دنبال حذف مسابقات قرآن نیستیم/ از اصالت رقابت‌های قرآنی فاصله گرفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..