تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح فرودگاه جاسک با انجام نخستین پرواز غیرنظامی با ای تی آر

قرار است از این پس هواپیمای ای تی آر ۷۲ ـ ۶۰۰ به خدمت رسانی به اهالی منطقه محروم بندرجاسک، در مسیر بندرعباس ـ جاسک بپردازد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، با هدف گسترش شبکه پروازی و توسعه شبکه پروازهای هما به مناطق کم برخوردار و خدمت به مردم، امروز اولین پرواز هما به فرودگاه بندر جاسک انجام شد.

در این پرواز که ساعت ۷:۲۰ دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد جاسک ترک کرد، فرزانه شرفبافی مدیرعامل هما، علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی و امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه حضور داشتند. این پرواز ساعت ۹:۱۵ صبح در فرودگاه بندرجاسک به زمین نشست.

گفتتی است پروازهای هما از این پس با هواپیماهای ATR۷۲-۶۰۰ درمسیر بندرعباس ـ بندرجاسک انجام خواهد شد.

شرفبافی، مدیرعامل هما در حاشیه مراسم افتتاح نخستین پرواز غیرنظامی به بندرجاسک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری که توجه ویژه به توسعه و پیشرفت همه جانبه سواحل مکران را خواستار هستند و نظر به نقش تاثیرگذار صنعت حمل و نقل هوایی در فراهم آوردن امکان پیشرفت و ترقی یک منطقه، هما برای برگزاری پرواز به مقصد جاسک اعلام آمادگی کرد.

وی تصریح کرد: هما آمادگی داشت این پرواز را در همان روز هفتم آذر برگزار کند اما نهایتا بنا به درخواست نیروی دریایی ارتش این تاریخ جابه جا شده و امروز بیستم آذرماه با زحمات و تلاش های پیگیرانه نیروی دریایی، امکان برگزاری پرواز غیرنظامی به فرودگاه جاسک امکان پذیر شده است.

مدیرعامل ایران ایر افزود: پروازهای برنامه ای هما به این بندر از تاریخ ۲۲ بهمن ماه جاری با بهره گیری از ناوگان ای تی آر ۷۲ ـ ۶۰۰ از بندرعباس به مقصد جاسک آغاز می شود و ما درصدد هستیم براساس تقاضاهای موجود مسیرهای شیراز - جاسک و تهران - جاسک را نیز برنامه ریزی کنیم.

گفتنی است بندرعباس، به عنوان دومین پایگاه (هاب) هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر دو فروند از هواپیماهای ATR۷۲-۶۰۰ را در اختیار دارد و روزانه پروازهای متعددی از این بندر به نقاط مختلف کشور انجام می پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح فرودگاه جاسک با انجام نخستین پرواز غیرنظامی با ای تی آر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..