تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنجارشکنی؛ این بار در دانشگاه صنعتی اصفهان! + فیلم

هنجارشکنی؛ این بار در دانشگاه صنعتی اصفهان!به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گذشت تنها چهار روز از اتمام مراسم بزرگداشت روز دانشجو و انتشار فیلم كوتاهی از هنجار شکنی برخی افراد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اصفهان كه با واكنش رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مواجه شد، امروز فیلمی دیگر از اتفاقی مشابه در دانشگاه صنعتی اصفهان به دست ما رسیده كه حاکی از اجرای مراسمی به مناسبت روز دانشجو برخلاف شئونات حاکم بر دانشگاه است.

این مراسم در محل تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان در روز ١٣آذر ٩٦ برگزار شد و معلوم نیست آیا این مراسم ها با مجوز برگزار می شود و یا خیر؟، و اگر مجوز دارد چرا بر اجرای آن نظارت صورت نمی گیرد؟. اصلا این سوال مطرح است كه به واقع نقش مدیران فرهنگی و مسئولان اجرایی در اینگونه مراسم ها چیست؟؛ اکنون باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان نظام آموزش عالی کشور به این اتفاق جدید چه خواهد بود.

انتهای پیام/

مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنجارشکنی؛ این بار در دانشگاه صنعتی اصفهان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..