تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفترچه راهنما، صفحه نمایش 18:9 مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای 8 را تأیید می‌کند

خبر‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد نسخه جدید گلکسی ای 8 را اواخر ماه جاری در کره جنوبی معرفی کند.

به نظر می‌رسد غول تکنولوژی کره‌ای درصدد معرفی دو محصول جدید از سری گلکسی ای (Galaxy A) به نام‌های 2018 Galaxy A8 و 2018 Galaxy A8 Plus است. طبق خبرهای منتشرشده، سامسونگ قصد دارد این دو محصول را اواخر ماه جاری و پیش از معرفی پرچم‌دار جدید خود وارد بازار کره جنوبی کند. این اخبار با انتشار دفترچه راهنمای دو محصول نام‌برده در وب‌سایت سامسونگ قوت گرفته است.

طبق اطلاعات درج‌شده در این دفترچه راهنما، اعضای جدید خانواده گلکسی ای در دو مدل SM-A530 و SM-A730 به بازار عرضه خواهند شد. این دو مدل از نظر طراحی شباهت زیادی دارند و احتمالا تفاوت عمده‌ی آن‌ها در سخت‌افزار و انداره‌ی صفحه نمایش خواهد بود. طبق تصاویر موجود در دفترچه راهنما، هر دو مدل از صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار کم، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی برخوردارند.

گلکسی ای 8 مدل 2018

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هر دو مدل در نسخه‌های تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت وارد بازار می‌شوند. همچنین سامسونگ این دو گوشی را به دوربین سلفی دوگانه، سیستم تشخیص چهره، دستیار هوشمند بیکسبی و درگاه USB نوع C مجهز کرده است تا حال و هوای گوشی‌های پرچم‌دار را برای کاربران خود رقم بزند.

گلکسی ای 8 مدل 2018 1

گفتنی است سامسونگ قصد دارد مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس را تنها در کره جنوبی عرضه کند؛ هرچند ممکن است این دو گوشی پس از معرفی رسمی به بازار‌های جهانی راه یابند، باید دید سامسونگ چه سیاستی برای عرضه این دو مدل در نظر می‌گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفترچه راهنما، صفحه نمایش 18:9 مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای 8 را تأیید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..