تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ارزش بیت کوین پس از آغاز معامله در تالار بورس شیکاگو

پس از آغاز خرید و فروش بیت‌کوین در قالب قراردادهای آتی در بورس اختیار معامله‌ی شیکاگو، ارزش پول رمزنگاری شده افزایش یافت.

وب‌سایت بورس اختیار معامله‌ی شیکاگو (Chicago Board Options Exchange) پس از آنکه معامله‌ی بیت‌کوین را در قالب معاملات موسوم به قرارداد آتی آغاز کرد، در اثر استقبال زیاد با مشکلاتی روبه‌رو شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت بورس شیکاگو، استقبال بالا منجر به ایجاد مشکلاتی برای وب‌سایت این تالار بورس شده بود. در کنار این مشکلات، تقاضای بالا منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین شد؛ به‌طوری‌که بر اساس قوانین این بورس، وقفه‌هایی در معاملات برای جلوگیری از ایجاد نوسان بیش از اندازه و کنترل بازار اعمال شد.

بر اساس تغییرات ایجادشده در قیمت بیت‌کوین که از نمودار CoinDesk گرفته شده است، ابتدا ارزش بیت‌کوین از ۱۴,۵۰۹ دلار به ۱۵,۷۳۲ دلار رسید. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که کاربران در حال خرید اولین بسته از قراردادهای آتی بیت‌کوین هستند که تاریخ سررسید آن‌ها ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ است.

مجموعه مقالات بیت‌کوین

بورس اختیار معامله‌ی شیکاگو را باید اولین تالار بورس رسمی در ایالات متحده‌ی آمریکا خواند که داد و ستد بیت‌کوین را آغاز کرده است.

اما بهتر است به تشریح قراردادهای آتی و نوع معاملات صورت‌گرفته نیز بپردازیم. قرارداد آتی به نوعی قرارداد اطلاق می‌شود که در آن خریدار و فروشنده توافق می‌کنند مقدار معینی کالای مشخص را با کیفیت مشخص، قیمت معلوم و در زمان مشخص معامله کنند. در مورد بیت‌کوین، خریدار تعداد معینی ارز رمزنگاری شده را بر اساس قیمتی مشخص خریداری می‌کند؛ اما تحویل بیت‌کوین‌ها در کنار پرداخت مبلغ کامل به زمان سررسید موکول می‌شود. فارغ از هر گونه تغییر در قیمت بیت‌کوین در تاریخ سررسید، فروشنده متعهد است با دریافت مبلغی که در معامله مورد توافق قرار گرفته، بیت‌کوین‌های مورد نظر را تحویل خریدار دهد.

ارزش هر بیت‌کوین در حال حاضر بیش از ۱۶,۵۰۰ دلار معامله می‌شود و در مقایسه با روزهای گذشته شاهد افزایش بوده که اصلی‌ترین دلیل آن به بیان کارشناسان، آغاز معامله بیت‌کوین در تالار بورس شیکاگو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ارزش بیت کوین پس از آغاز معامله در تالار بورس شیکاگو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..