تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد موفقی که ثابت کردند هیچ‌ وقت برای تغییر دیر نیست

یکی از مشکلات اصلی قرن ۲۱، یافتن شغلی صحیح و متناسب با شخصیت هر فرد است؛ اما آیا تغییر شغل به منزله‌ی موفقیت است یا شکست؟

آیا شغلی که انتخاب کرده‌ام صحیح است؟ این سؤالی است که در قلب هر کسی رعب و وحشت می‌اندازد؛ چرا که شغل انتخابی ما به منزله‌ی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده‌ است.

اما برخی افراد سرشناس این را ثابت کرده‌اند که لازم نیست از همان ابتدای کار بدانیم آیا شغل انتخابی متناسب شخصیت من است یا نه. این افراد انتخاب کردند تا در زندگی شغلیشان تغییری ایجاد کنند؛ حتی آن‌هایی که مویشان را در شغل قبلی سفید کرده‌اند. ۱۹ نفر از افراد بسیار موفق این حقیقت را اثبات کرده‌اند که هیچ وقت برای تغییر دیر نیست.

جف بزوس

جف بزوس

جف بزوس (Jeff Bezos)، مؤسس آمازون، قبل از تأسیس این شرکت، شغلی پردر‌آمد در وال استریت داشت و دارای سمت‌های متفاوتی در شرکت‌های بزرگ مالی بود. جالب است بدانید که او در سن ۳۱ سالگی شرکت آمازون را تأسیس کرد.

جولیا چایلد

جولیا چایلد

جولیا چایلد (Julia Child)، آشپز معروف، قبل از نوشتن اولین کتابش در مورد آشپزی در سن ۵۰ سالگی، در زمینه‌های تبلیغات، رسانه و (بنابر شایعات) سازمان جاسوسی کار می‌کرد.

جان گلن 

جان گلن

جان گلن(John Glenn) اولین فضانورد آمریکایی است که در سال ۱۹۶۲ به دور زمین گردید. این مرد پر‌آوازه، ۱۲ سال بعد و در سن ۵۳ سالگی، به‌عنوان نماینده‌ی مجلس سنای آمریکا در اوهایو برگزیده شد و به مدت ۲۴ سال در این سمت خدمت‌ کرد. جالب است بدانید که در سال ۱۹۹۸، یعنی ۳۶ سال بعد از اولین سفرش به دور زمین، مأموریت دیگری نیز در شاتل فضایی انجام داد.

تری کروز 

تری کروز

تری کروز (Terry Crews) کمدین، تاکنون افتخارات مختلفی کسب کرده است. تری در اواسط دهه‌ی نود، به‌عنوان بازیکن دفاعی در تیم‌های NFL بازی می‌کرد.

مایکل بلومبرگ

مایکل بلومبرگ

نام بلومبرگ به‌عنوان یک رسانه‌ی خبری بین‌المللی، برای همه آشنا است. مایکل بلومبرگ (Michael Bloomberg) در سال ۲۰۰۲ و در سن ۵۹ سالگی، از سمت خود به‌عنوان مدیر عامل استعفا داد و به مدت ۱۲ سال شهردار نیویورک شد؛ اما بعد از آن،‌ دوباره به بلومبرگ بازگشت.

ورا وانگ

ورا وانگ

ورا وانگ (Vera Wang) تا قبل از ۴۰ سالگی در حرفه‌ی روزنامه‌نگاری فعالیت می‌کرد؛ سپس در این سن وارد صنعت مد شد. اکنون یکی از بزرگ‌ترین طراحان زن دنیا محسوب می‌شود.

دواین جانسون

راک

همه دواین جانسون (Dwayne Johnson) را از طریق فیلم‌های سریع و خشن می‌شناسیم. این بازیگر معروف نه یک بار، بلکه دو بار شغلش را تغییر داده است. در ابتدا او در لیگ فوتبال کانادا و در تیم کالگری استمپدرس بازی می‌کرد. سپس در سن ۲۴ سالگی به WWF ملحق شد و تبدیل به یک ستاره شد و آوازه‌ی او در همه جا پیچید. ۶ سال بعد او توانست از این طریق به تلویزیون و سینما راه یابد.

رونالد ریگان

رونلد ریگن

رونالد ریگان (Ronald Regan) سال ها قبل‌ از آن‌که به‌عنوان چهلمین رئیس جمهور آمریکا در سن ۶۹ سالگی انتخاب شود، یک بازیگر معروف در تلویزیون و سینمای هالیوود بود.

سارا بلیکلی

Sara Blakely

میلیاردر معروف، سارا بلیکلی (Sara Blakely)، برای هفت سال لوازم اداری می‌فروخت. او خود به‌تنهایی به شرکت‌ها سر می‌زد و این وسایل را به فروش می‌رساند. او در سال ۲۰۰۰، شرکت خود را در بازار تولید لباس، تأسیس کرد. جالب است بدانید که سارا شغلش را در سن ۳۰ سالگی به‌طور کامل رها کرد تا شرکت خود را اداره کند.

آرنولد شوارتزنگر 

هامر الکتریکی H1 آرنولد شوراتزنگر

آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger)، بازیگر معروف هالیوودی هم دو بار شغلش را تغییر داده است. او در ابتدا بدنساز حرفه‌ای بود و در سن ۳۰ سالگی به عرصه‌ی بازیگری وارد شد. بعدها و در ۵۶ سالگی، او به‌عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد.

هارلند سندرز

کلنل سندرز و KFC

 همه نام KFC را شنیده‌ایم. هارلند سندرز (Harland Sanders) کسی بود که در سن ۶۲ سالگی و در سال ۱۹۶۲، این برند را بنیان نهاد و ۱۲ سال آن را بعد به ارزش ۲ میلیون دلار فروخت. قبل از تأسیس کی‌اف‌سی، هارلند به‌عنوان وکیل، اپراتور پمپ بنزین، کارگر راه‌آهن و... کار کرده بود.

جونا پرتی

Jonah Peretti

جونا پرتی (Jonah Peretti)، مؤسس بازفید و خبرگزاری هافینگتون، تا ۳۰ سالگی به‌عنوان معلم کامپیوتر، به دانش‌آموزان متوسطه مایکروسافت آفیس آموزش می‌داد.

ری کراک

Ray Kroc

ری کراک (Ray Kroc) سال‌ها فروشنده‌ی دستگاه میلک‌شیک بود تا اینکه در سال ۱۹۵۴ و در ۵۲ سالگی اقدام به خرید مک‌دونالد کرد. مک‌دونالد در سایه‌ی زحمات بی‌دریغ او دارای چنین شهرت و آوازه‌ای شد.

آنا مُزِز 

Anna Mary Robertson Moses

آنا مُزِز (Anna Moses) که بیشتر او را با نام مادربزرگ مُزِز صدا می‌زنند، در ۷۸ سالگی شروع به نقاشی کرد. در سال ۲۰۰۶، یکی از شاهکار‌های او به قیمت ۱.۲ میلیون دلار به فروش رفت. جالب است بدانید که او قبل از این خانه‌دار بود و کشاورزی می‌کرد.

تایکیچیرو موری

Taikichiro Mori

تایکیچیرو موری (Taikichiro Mori) در ۵۱ سالگی اقدام به تأسیس شرکت ساختمانی موری کرد. سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه، او را به ثروتمندترین فرد در سال ۱۹۹۲ کرد که دارای ثروتی معادل ۱۳ میلیارد دلار بود.

دونالد فیشر

Donald Fisher

دونالد فیشر (Donald Fisher) و همسرش، دوریس (Doris)، اولین فروشگاه «گپ» را در سان‌فرانسیسکو و در ۴۰ سالگی تأسیس کردند. لباس‌های گپ به یکی از مشهورترین برند‌های زمان خود تبدیل شد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمینه البسه است.

تیم زاگات 

Tim and Nina Zagat

تیم زاگات (Tim zagat) و همسرش، هر دو تا دهه‌ی ۳۰ وکیل بودند تا اینکه اولین مجموعه‌ی خود درباره‌ی رستوران‌ها، ویژگی‌ها و خدماتشان را در سال ۱۹۷۹ منتشر کردند. برند زاگات اکنون به‌عنوان برندی شناخته می‌شود که نشان‌دهنده‌ی هنر آشپزی است و اعتباری خاص به افراد و خدماتشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد موفقی که ثابت کردند هیچ‌ وقت برای تغییر دیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..