تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی متفاوت ایلامی‌ها پس از افتخارآفرینی علی هاشمی در مسابقات وزنه‌برداری +فیلم

رقص و پایکوبی اهالی روستای مورت ایلام به افتخار قهرمانی علی هاشمی در مسابقات وزنه برداری جهانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اواسط هفته جاری بود که خبر مدال طلای علی هاشمی وزنه بردار ایران در رقابت‌های جهانی 2017، در دنیا پیچید؛ عنوانی درخشان که با کسب دو مدال طلا و یک برنز، در مجموع 404 کیلوگرم از  دسته 105 کیلوگرم به نام این قهرمان ایلامی ثبت شد.

این رقابت‌ها با حضور 2 نماینده از کشور ما و 11 شرکت کننده از آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، بلغارستان، اتریش، لهستان، ازبکستان و عراق در آناهیم آمریکا برگزار شد و در نهایت نام علی هاشمی، جوان 26 ساله ایلامی که سال 2017 نیز موفق به کسب مدال برنز دسته 94 کیلوگرم شده بود به عنوان قهرمان دسته 105 کیلو به ثبت رسید.

واکنش جالب هاشمی در هنگام اهدا جوایز مراسم  و ممانعت از دست دادن با خانمی که مدال طلا را بر گردن او می‌انداخت، نشان داد که قدرت او تنها در بازوانش خلاصه نشده و پایبندی به اصول و اخلاق مذهبی نیز در او نهادینه شده است.

ویدئوی زیر لحظاتی از استقبال پرشور اهالی روستای مورت استان ایلام، زادگاهاین قهرمان جهان از اوست.

انتهای یپام/

استقبال پرشور اهالی روستای مورت از قهرمان وزنه برداری جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی متفاوت ایلامی‌ها پس از افتخارآفرینی علی هاشمی در مسابقات وزنه‌برداری +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..