تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان: بلدم سوت بزنم بلبلی هم بلدم +فیلم

محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان: بلدم سوت بزنم بلبلی هم بلدم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه صبح امروز به مناسبت روز دانشجو، در جمع دانشجویان دانشگاه شریف حاضر شد. در ابتدای این مراسم دانشجویان نکته‌ها و مطالبی را بیان کردند.

زمانی که نوبت به سخنرانی اژه‌ای رسید عده‌ای از دانشجویان شروع به زدن سوت و کف کردند. محسنی اژه‌ای در این لحظه خاطره‌ای از جلسه‌ای با دانشجویان دانشگاه تهران تعریف کرد و گفت: "در مجلسی رفتم صحبت کنم مدام سوت می زدند که من گفتم اگر بنا باشد سوت بزنید منم بلدم سوت بزنم بلبلی هم بلدم .توی جوان دهنت گشاد می شود که مدام سوت می زنی".

 بخشی از صحبت‌های محسنی اژه‌ای را ملاحظه می‌کنید.

لحظه سوت زدن محسنی اژه‌ای

انتهای پیام/

سوت زدن معاون اول قوه قضائیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان: بلدم سوت بزنم بلبلی هم بلدم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..