تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارزان واقعی در حال خوردن موش پیدا شد +فیلم

تارزان واقعی در حال موش خوردن پیدا شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مرد ویتنامی نزدیک به 40 سال است که از زندگی طبیعی دل کنده و به طور مخفیانه در جنگل زندگی می کند، این شخص که هوفان لانچ نام دارد غذای خود را با موش های زنده تامین می کند.

هوفان لانچ  از دوران جنگ به همراه پدرش که از ارتش فرار کرده بود، در دل جنگل مخفی شد. آنها در تمام این سالها از ترس کشته شدن، زندگی پنهانی را میان درخت ها و کنار حیوانات داشتند، زندگی عجیبی که از هرگونه تماس با جهان اطرافشان دور بود.

مرد جنگلی موش را شکار و سپس آنقدر با سنگ می کوبد که جانور تلف شود، بعد از آن، موش را روی آتش کباب می‌کند و می خورد. قصه این مرد، ناخودآگاه ذهن را به طرف شخصیت داستانی تارزان می برد که به همین سبک و با لباسی اینچنینی روزگار خود را می گذراند.

انتهای پیام/

مرد موش خوار پس از 40 سال در دل جنگل های تاریک پیدا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارزان واقعی در حال خوردن موش پیدا شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..