تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر لو رفته از کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018

کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018 وجود جک صوتی و صفحه نمایش 18: 9 را تایید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی تصاویری از کتابچه راهنمای گوشی های جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است که حاوی اطلاعاتی از سری گوشی‌های Samsung Galaxy A8 2018 می‌باشد.

قبل از اینکه سامسونگ، شرکت سازنده تلفن هوشمند کره جنوبی، گل سرسبد جدید خود با نام Galaxy S9 را معرفی کند،  سری دیگری از محصولات این شرکت یعنی گوشی‌های سری Galaxy A 2018  به بازار عرضه خواهد شد.

با وجود نامی که بر روی این سری گذاشته شده است، سامسونگ Galaxy A8 و Galaxy A8+ 2018 شانس زیادی دارند که تا پایان سال به بازار عرضه شوند. شایعه ای نیز وجود دارد که در این سال علاوه بر این دو مورد ذکر شده، گوشی جدیدی از سری Galaxy A توسط سامسونگ عرضه نخواهد شد.

پیش از این با کمک تصاویر و ویدیوهای درز کرده از گوشی Galaxy A8+ 2018 اطلاعات جدیدی به دست آمده بود، اما این کتابچه راهنما تایید می‌کند هر دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش 18: 9 و دو دوربین در جلو گوشی به بازار می آیند.

از آنجا که به نظر می رسد راهنمای موجود برای هر دو دستگاه است، ما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم طراحی دو گوشی نیز شبیه به هم است، بنابراین تنها تفاوت بین این دو ممکن است سخت افزار داخلی و جزئیات صفحه نمایش باشد.

همچنین هر دو گوشی در نوع تک و دو سیم‌کارت و شامل پورت‌های صوتی علاوه بر USB Type-C معمولی خواهند بود. در ادامه می توانید چند تصویر لو رفته از دفترچه راهنمای این دو تلفن هوشمند را مشاهده کنید.

کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018 وجود جک صوتی و صفحه نمایش 18: 9 را تایید کرد 

کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018 وجود جک صوتی و صفحه نمایش 18: 9 را تایید کرد

کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018 وجود جک صوتی و صفحه نمایش 18: 9 را تایید کرد

انتهای پیام/

کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018، وجود جک صوتی و صفحه نمایش 18: 9 را تایید کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر لو رفته از کتابچه راهنمای Samsung Galaxy A8 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..