تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بچه‌های مسجد، فیلمساز می‌شوند!

بچه‌های مسجد، فیلمساز می‌شوند!/// کار نشودحجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص افزایش همکاری‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد و سازمان سینمایی کشور گفت: با توجه به اینکه تاثیرپذیری فیلم و سینما، یک تأثیرگذاری حداکثری است و جوانان ما و عموم جامعه رابطه بسیار خوبی با سینما برقرار می‌کنند. آنچه قرار است در مساجد رقم بخورد براساس توافقی است که اخیرا با رئیس سازمان سینمایی پیرامون آموزش فیلمنامه نویسی و آموزش فیلمسازی در حوزه سینما است که بیشتر جنبه آموزشی دارد.

وی تاکید کرد: به عقیده من، مهمترین مسئله در ساخت فیلم‌های مذهبی، نگارش فیلمنامه‌های ارزشی است که اگر فیلمنامه فاخر داشته باشیم، می تواند در حوزه تولید به ما کمک کنند. اما احساس می کنم با اینکه ما در این حوزه سوژه‌های ناب زیاد داریم، ولی فیلمنامه‌های فاخر از دل آن بیرون نیامده. که البته به نظر من بخشی از آن نیازمند حمایت است که باید صورت بگیرد.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: بحث ما بر تهیه فیلم‌های ارزشی و همچنین حمایت از فیلم ‌های فاخر در حوزه مسجد است، که در کمیته‌ای متشکل از رئیس دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد در استانها، ریاست عالی استاندارها و دیگر مدیرانی که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند را جهت اجرایی کردن، چنین امری خواهیم داشت.

وی افزود: حضور این عزیزان به ما کمک می کند تا تولیدات فاخر در زمینه سینما و تلویزیون داشته باشیم و در گام بعدی فضای پاک مجازی را برای بچه‌های مسجد معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در پایان گفت: همانطور که سینمای جوان در تمامی استان‌ها به خوبی عمل می‌کند، کانون‌های فرهنگی مساجد، البته آن کانون‌هایی که صلاحیت برگزاری این فضا را داشته باشند، آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/

  همکاری دو نهاد کانون مساجد و سازمان سینمایی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بچه‌های مسجد، فیلمساز می‌شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..