تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزئین حصارها با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها

۶۴۳۵۶۱

۱۲۵۸  بازدید

نیوزیلندی‌ها یک روش منحصربفرد در دورریختن زباله هایشان دارند، آن‌ها زباله ها را روی حصارهای شهر آویزان می‌کنند!

برترین‌ها: نیوزیلندی‌ها یک روش منحصربفرد در دورریختن زباله هایشان دارند، آن‌ها زباله ها را روی حصارهای شهر آویزان می‌کنند! چکمه، مسواک، دوچرخه و هرچیز دیگری که عمر مفیدش به پایان رسیده باشد از نرده و حصارهای کنار جاده‌ها آویزان می‌شود. تا جایی که اکنون حصار‌ها به یک جاذبه توریستی تبدیل شده و توجه مردم جهان را به سوی خود جلب می‌کنند.

تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها 


به طور مثال حصار مسواک در یک جاده روستایی آرام با فاصله نیم ساعت از همیلتون قرار دارد. حصارهای کنار جاده با صد‌ها مسواک با رنگ‌های مختلف تزئین شده اند. خالق این جاذبه در «Te Pahu» یک مرد محلی به نام گریم کرنز است. ابتدا این حصار به آرامی رشد می‌کرد و دوستان و بازدیدکنندگان مسواک‌های خود را به آن اضافه می‌کردند. اما هر چه شهرت آن بیشتر می‌شد، مردم شروع به اهدای مسواک هایشان از سراسر کشور و حتی خارج از کشور کردند. مسواک هلن کلارک، نخست وزیر سابق نیوزلند نیز در این حصار آویزان است.

تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها 


بسیاری از نیوزیلندی‌ها هم دوست دارند نرده هایشان را با صندل های لاانگشتی تزئین کنند که آن را جندل می‌نامند. این نام در اصل یک برند تجاری است که توسط موریس یوک ثبت شده که گفته می‌شود این طراحی معروف را ثبت کرده است. جندل‌ها اکنون نوعی نماد ملی در نیوزیلند به حساب می‌آیند.

تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها 


در این دیوار بتنی صد‌ها اسباب بازی جاسازی شده است. این دیوار توسط یکی از ساکنان محلی به نام فای یونگ در سال ۱۹۹۷ ایجاد شد که یک ماشین اسباب بازی بیرون خانه اش پیدا کرد و آن را بالای یک دیوار بتنی گذاشت تا بچه آن را پیدا کند، اما وقتی کسی سراغ اسباب بازی نیامد و اسباب بازی افتاد، آن را با سیمان روی دیوار چسباند. بعد از آن بچه‌های دیگر هم از او خواستند اسباب بازی هایشان را به دیوار اضافه کند. امروزه این دیوار ۲۰ متر طول دارد.

تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها  تزئین حصارهای شهر با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزئین حصارها با زباله، روش منحصربه فرد نیوزیلندی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..