تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گله وزیر ارتباطات از اپراتورها/ در منزل پدرخانمم هر سه اپراتور آنتن نمی‌دهند +فیلم

گله وزیر ارتباطات از اپراتورها/ در منزل پدرخانمم هر سه اپراتور آنتن نمی‌دهند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات با حضور در جلسه ای از عدم آنتن دهی برخی اپراتورهای  تلفن همراه در مکان‌های سربسته گله کرد و گفت: ما باید "پوشش داخلی" را تقویت کنیم. در برخی مکان‌ها این مشکل دیده می‌شود. مثلا در منزل پدرخانم بنده هر سه اپراتور رایتل، همراه اول و ایرانسل آنتن دهی ندارند و این در صورتی است که پیش از این  ارتباط بدون هیچ مشکلی برقرار می‌شد".

در ادامه ماجرای آنتن ندادن گوشی در منزل پدر همسر  وزیر ارتباطات  را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گله وزیر ارتباطات از اپراتورها/ در منزل پدرخانمم هر سه اپراتور آنتن نمی‌دهند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..