تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمستان از منظری بی‌نظیر و فوق‌العاده +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکاس هنرمند لهستانی تصاویر بی‌بدیل و نابی از طبیعت کوهستانی این کشور ثبت کرده که بسیار جذاب و دیدنی است. 

این هنرمند 32 ساله برای ثبت این تصاویر ساعات طولانی را در کوهستان سپری کرده است. تصاویری که به دست این هنرمند خلاق و خوش‌ذوق ثبت شده آنقدر رویایی است که بیشتر صحنه‌های انیمیشن‌های هالیوودی را برای بینندگان تداعی می‌کند؛ صحنه‌های نابی که زیبایی خالق یکتا را هر چه بیشتر نمایان می‌کند. در بعضی از عکس‌ها کوهستان به طاووس سفید زیبایی می‌ماند که گویا پرهایش را گشوده و در کمال فخر و زیبایی خودنمایی می‌کند و دل از کف هر بیننده می‌رباید. 

تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط این عکاس خلاق لهستانی در ادامه ارائه شده است.

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

تصاویر

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمستان از منظری بی‌نظیر و فوق‌العاده +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..