تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزير و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش شمانیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم محمد شریعتمداری آمده است:

نظر به تعهد،تخصص و تجارب نظارتي و مديريتي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به سمت " مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي ، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات " وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب مي شويد تا با رعايت ضوابط شرعي و قانوني انجام وظيفه نماييد.

انتظار دارد نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل های موجود در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع اهتمام لازم را به عمل آورید.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام كامل و شايسته وظايف محوله با رعايت قانون مداري ، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد ، موفق و سرافراز باشيد.
 
گفتني است نجفي پيش از اين، سالها در نهادهاي نظارتي ،اجرايي و مديريتي مشغول به خدمت بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزير و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..