تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری عربستانی‌ها در والیبال

به نقل از سایت ورلد آو والی، سوپر لیگ والیبال عربستان سعودی با توجه به حضور بازیکنانی با ملیت‌های مختلف با سرعت زیادی در حال‌ رشد و پیشرفت است.

به گزارش شمانیوز: به نقل از سایت ورلد آو والی، سوپر لیگ والیبال عربستان سعودی با توجه به حضور بازیکنانی با ملیت‌های مختلف با سرعت زیادی در حال‌ رشد و پیشرفت است. اگر چه شناخت کاملی در مورد تمامی بازیکنان خارجی در سوپر لیگ عربستان وجود ندارد، اما با توجه به اطلاعاتی که به دست آمده ۱۸ بازیکن از کشورهای مختلف در این لیگ حاضر هستند.

نکته جالب توجه آن است که از ۱۸ والیبالیست خارجی در لیگ عربستان ۱۰ بازیکن اهل کشورهای آمریکای جنوبی از جمله برزیل، آرژانتین، کوبا و ... هستند. همچنین هفت بازیکن آفریقایی به همراه یک بازیکن آسیایی در سوپر لیگ عربستان توپ می زنند.

با توجه به منابع مالی سرشار عربستانی‌ها در بحث تیم داری و جذب بازیکنان از کشورهای مختلف می‌توان شاهد آن بود که در آینده ای نزدیک باشگاه‌های این کشور با در اختیار گرفتن والیبالیست‌های پا به سن گذاشته و نام آشنا به رشد والیبال در سطح ملی‌شان کمک کنند.

این‌ در حالی است که در لیگ برتر والیبال ایران که در زمره برترین لیگ‌های جهان به حساب می‌آید تعداد بازیکنان خارجی به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری عربستانی‌ها در والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..