تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی A8 پلاس سامسونگ در یک ویدیوی جدید فاش شد

ویدیوی لو رفته از مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۸ پلاس، گوشی جدید سامسونگ را با دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر کشیده نشان می‌دهد.

با توجه به حجم شایعاتی که از مدل ۲۰۱۸ سری گوشی‌های گلکسی ای سامسونگ به‌دست آمده است، انتظار می‌رود این شرکت کُره‌ای به‏‌زودی از گوشی‌های جدیدش رونمایی کند. براساس گمانه‌‏زنی‌ها، حداقل دو گوشی جدید از سری گلکسی ای (Galaxy A) معرفی خواهد شد که ممکن است برخی از آن‌ها در تمامی کشورها عرضه نشوند.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از اعضای جدید سری «گلکسی ای» که در شایعات مختلف با نام «گلکسی ای ۸ پلاس» به آن اشاره شده، جایگزین «گلکسی ای ۷» است و مدل دیگر با نمایشگر کوچک‌تر به جای مدل گلکسی ای ۵ وارد بازار می‌شود. آن‌طور که پیداست، سامسونگ به منظور هماهنگ‌سازی سری «گلکسی ای» و پرچمداران خود، تصمیم دارد تا روند نام‌گذاری مشابهی را برای محصولات جدیدش در پیش بگیرد؛ به همین جهت، امسال خبری از عرضه گلکسی ای ۷ و گلکسی ای ۵ نیست.

در جدیدترین اطلاعات فاش شده، یک ویدیو از نسخه ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۸ پلاس به‌دست آمده است که این مدل را در تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد؛ ضمن اینکه مشخصات‌ نهایی آن نیز به صورت کامل فاش شده است و جایی برای گمانه‌زنی باقی نمی‌گذارد.

آن‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه «پلاس» گلکسی ای ۸ به نمایشگر ۶ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن FHD+ مجهز خواهد بود. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش میان‏‌رده جدید سامسونگ از آنچه که پیش‌بینی می‌شد، کمی بالاتر است و این مدل از یک نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ استفاده می‏‌کند؛ به همین جهت، رزولوشن صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد آن هماهنگ شده و به ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل رسیده است.

در پشت گوشی، خبری از دوربین دوگانه نیست و گلکسی ای ۸ پلاس مانند دیگر محصولات پیشین از سری «گلکسی ای» از یک دوربین استفاده می‌کند؛ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گوشی از یک لنز با دیافراگم F1.7 بهره می‌گیرد و ضمن اینکه از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. با این‌حال، گوشی جدید سامسونگ علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را خشنود خواهد کرد؛ آن‌‏طور که ویدیو لو رفته نشان می‌دهد، این مدل به یک دوربین دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی مجهز شده است که هرکدام، دیافراگم F1.9 دارند.

گلکسی ای 8 پلاس

پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۸۵، قدرت پردازشی گوشی جدید سامسونگ را تأمین می‌کند؛ فرکانس هسته‌های پردازشی در این تراشه، ۲.۲ گیگاهرتز است. شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات فاش شده برای گوشی جدید گلکسی ای ۸ پلاس (مدل ۲۰۱۸) به شمار می‌رود؛ امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم شده است.

یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، انرژی لازم را برای پردازنده‌ و نمایشگر FHD+ گوشی رده‌بالای جدید سامسونگ تأمین خواهد کرد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، نسخه «پلاس» گلکسی ای ۸ که جایگزین گلکسی ای ۷ (مدل ۲۰۱۷) خواهد شد، نسبت به آب و گردوغبار مقاومت دارد؛ به همین جهت، موفق شده است تا گواهی IP68 را به‌دست آورد.

از آنجایی‌‏که این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد، سامسونگ دکمه‏‌ی فیزیکی Home را از پایین صفحه‌نمایش حذف کرده و حسگر اثرانگشت به پشت گوشی انتقال یافته است؛ برخلاف گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی جای گرفته است. مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۸ پلاس سامسونگ با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی عرضه خواهد شد و ضخامت آن نیز، ۸.۳ میلی‌متر است.

احتمال داده می‌شود که نسخه «پلاس» گلکسی ای ۸ تا اواخر ماه دسامبر در بازارهای زیادی با قیمت تقریبی ۶۰۰ دلار عرضه شود؛ با این‌حال، گمانه‌زنی‌هایی نیز مبنی بر عرضه مدل جدید سری «گلکسی ای» در اوایل سال آینده میلادی وجود دارد. باید توجه داشته باشید که هیچ‌یک از این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی A8 پلاس سامسونگ در یک ویدیوی جدید فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..