تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(IdeaCentre AIO 520 (22", Intel لنوو، مراقب چشمان شماس&#

IdeaCentre AIO 520 یک کامپیوتر رومیزی همه کاره ۲۲ اینچی است که زیبایی بی‌نظیر با عملکردی فوق‌العاده را به محل کار شما ارمغان می‌آورد.

شما شیفته طراحی زیبا و مناسب IdeaCentre AIO 520 خواهید شد؛ طراحی که آن را برای استفاده در هر فضایی مناسب کرده است. از کارایی استثنایی آن لذت خواهید برد زیرا تمام کارهای مور نیاز شما را با سرعت عالی و کارایی فوق‌العاده  انجام می‌دهد.

امکانات

 کامپیوتر همه‌کاره‌ی لنوو (‌AIO) با تکنولوژی منحصر به‌فرد Anti glare تنها آل این وان touch با صفحه نمایش ضد انعکاس نور است که از ورود نورهای مزاحم و از خستگی چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

 قدرت و سرعت همراه با زیبایی چشم‌نواز

 IdeaCentre AIO 520 مجهز به پردازنده‌ی نسل 7 Intel® Core ™ است که استاندارد جدید برای عملکرد کامپیوترهای رومیزی است. علاوه بر آن ما حافظه Intel® Optane ™ که یک شتاب‌دهنده هوشمند سیستم به شمار می‌‌رود و به‌طور خاص برای سیستم پردازنده‌ی نسل 7 Intel® Core ™ ساخته شده است را اضافه کردیم. فناوری اینتل Optane ™ سرعتی بی نظیری دراجرا برای سیستم‌هایی با درایوهای ذخیره‌سازی حجیم فراهم می‌کند و عملکرد آن به گونه‌ای است که همه کارهای شما سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود. حالا وقت آن است که در مورد IdeaCentre AIO 520 هیجان زده شود.

لنوو

 نمایش ویدئو با کیفیتی فوق‌العاده حتی در زمانی که آن‌را ویرایش می‌کنید 

آیا می‌خواهید نمایشی روان از فایل‌های انیمیشن، ویدئو و .... روی کامپیوتر خود داشته باشید؟ کارت گرافیک AMD Radeon ™ 530 پیشرفته‌تر از کارت‌های گرافیک یکپارچه طراحی شده و سرعت پردازش گرافیکی را برای پخش و نمایش ویدئو افزایش می‌دهد و همزمان سرعت برنامه‌های ویرایش عکس و ویدئو را نیز افزایش می‌دهد.

  صفحه نمایش 22 اینچی با رزولوشن بسیار بالا و بدون لبه (‌no bezel)

 به لطف صفحه نمایش نزدیک به (Edgeless Full HD (1920 × 1080 شما امکان دیدن کلیه تصاویر با ظریف‌ترین جزییات را دارید. به‌واسطه این صفحه نمایش چند لمسی ۱۰ نقطه‌ای، می‌توانید به سادگی عملیات مکث، حرکت و بزرگنمایی را روی بهترین کلیپ‌ها اجرا کنید.

لنوو

 طراحی فوق‌العاده زیبا

طراحی IdeaCentre AIO 520 با حاشیه نازک، مانیتور باریک و پایه فولادی خیره‌کننده است. بر اساس این طراحی مدرن IdeaCentre AIO 520 یک دستگاه مدرن و کامل برای فضای کاری شماست و در رنگ‌های Silver یا Black در دسترس است. پایه ارگونومیک این محصول، ارتفاع مناسبی را برای فعالیت کاربر در نظر می‌گیرد که از خستگی ناشی از ارتفاع کوتاه صفحه نمایش جلوگیری شود.

   سرعت انتقال داده را به سطوح جدیدی برسانید

IdeaCentre AIO 520 دارای یک پورت USB 3.0 است که سرعت انتقال داده‌ها را به ۵ گیگابایت در ثانیه افزایش می‌دهد.

 کمک دستیار Cortana را در سراسر اتاق دریافت کنید

 با Cortana، دستیار شخصی دیجیتال خود آشنا شوید. سیستمی که آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما، باز کردن برنامه‌های کاربردی لازم، تنظیم یادآوری‌ها و همچنین قرار‌ملاقات‌ها از تقویم کاری شماست. فقط درخواست خود را در نوار جستجو تایپ کنید یا آن را با صدای بلند اعلام کنید. در حال حاضر  IdeaCentre AIO 520 به‌عنوان اولین AIO با ارائه Far Far Mic، امکان اجرای دستورات صوتی از طریق Cortana را تا فاصله پنج متری فراهم می‌کند.

 Windows hello چهره شما را می‌شناسد

 IdeaCentre AIO 520 مجهز به دوربین مادون قرمز، خود را از سایر AIOها متمایز می‌کند. این دوربین فقط با اسکن چهره به windows hello اجازه ورود شما را به کامپیوتر در کمتر از ۲ ثانیه می‌دهد و هنگامی که از میز خود دور می‌شوید، Windows Hello متوجه عدم حضور شما می‌شود و به طور خودکار کامپیوتر شما را قفل می‌کند. 

وب‌کم، شما را تنها زمانی که می‌خواهید می‌بیند 

همه ما ترس از وب‌کم را داشته‌ایم. ترس از دیده شدن در زمانی که نمی‌خواهید می‌تواند منجر به نگرانی شما شود. به‌طور مثال در یک کنفرانس تلفنی ممکن است فراموش کنید که آیا دوربین شما واقعا خاموش بوده و آیا تصاویر محل کار شما به ناخواسته به خارج از شرکت منتقل شده است؟  IdeaCentre AIO 520 - با یک پایه وب کم pop-up در بالای صفحه‌نمایش این ترس را از بین می‌برد. به راحتی زمانی که به آن نیاز دارید، آن را فشار دهید و بیرون بیاورید و بعد از انجام کار، آن را با یک فشار به محل قبلی خود بازگردانید و حریم خصوصی را تضمین کنید.

 با استفاده از IdeaCentre AIO 520 کار کردن واقعا بهتر شده است.

مشخصات فنی آل این وان IdeaCentre AIO 520 پردازنده نسل هفتم Core i5-7200U با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز ۱۵ واتی نسل هفتم Core i3-6006U با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز ۱۵ واتی پنتیوم 4415U با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز ۱۵ واتی سیستم عامل
ویندوز ۱۰ هوم پردازنده گرافیکی AMD Radeon 530 با حافظه‌ی ۲ گیگابایتی حافظه رم
۸ گیگابایت حافظه رم DDR4 با امکان انتخاب حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی اپتان اینتل حافظه‌ی ذخیره‌سازی
۲ ترابایت HDD + حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت وب‌کم دوربین IR‌با رزولوشن ۱۰۸۰p میکروفون Far Field سیستم صوتی
دو اسپیکر ۳ واتی استاندارد وای‌فای
802.11ac, 1x1, Wi-Fi + Bluetooth® 4.0 درگاه دو درگاه USB 3.0 سه درگاه USB 2.0 HDMI in HDMI out درگاه اترنت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ جک هدفون ترکیبی میکروفون/هدفون منبع‌ تغذیه ۱۹.۵ ولت، ۹۰ وات نمایشگر ال‌سی‌دی WVA با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی ۲۱.۵ اینچی نسبت تصویر ۱۶ به ۹ شدت روشنایی ۲۵۰ نیت ضد انعکاس تشخیص ۱۰ نقطه لمس ابعاد
۴۹۰.۷ در ۳۸۷.۷۸ در ۵۷ میلی‌متر رنگ مشکی و نقره‌ای لوازم جانبی همراه
ماوس و کیبورد در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای بصورت بی‌سیم و با سیم نرم‌افزار‌های پیش فرض
Lenovo App Explorer Lenovo Companion 3.0 Lenovo Family Cloud Lenovo ID Lenovo Rescue System 9.0 Lenovo ID



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(IdeaCentre AIO 520 (22", Intel لنوو، مراقب چشمان شماس&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..