تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار زشت مرد جوان با جسد دختر به بهانه زنده کردنش

کار زشت مرد جوان با جسد دختر به بهانه زنده کردنش کار زشت مرد جوان با جسد دختر به بهانه زنده کردنش 

مرد جوان که نامزدش را از دست داده بود برای این‌که بتواند او را زنده کند کار بسیار زشت و ناپسندی رابا وی انجام داد. مصرف مواد مخدر و ناتوانی در نظارت افکار و رفتار یکی از معضلات جدی جوامع غربی است ، جوامعی که هرروز با آمار رو به رشدی از این دست اخبار سروکار دارند.

در یکی از خبر های داغ روز منتشر شده در میرر ماجرای کار ناپسند مرد معتاد با پيکر زن جوان که از قرار معلوم نامزدش بوده فاش شد.

کار زشت مرد جوان با جسد دختر به بهانه زنده کردنش

مردی که به بهانه زنده کردن نامزدش کار زشتی با پيکر زن جوان انجام داد رابطه جنسی با پيکر زن جوان برای زنده کردن او”آرون گریسر” به علت تجاوز به پيکر نامزدش در یکی از دادگاه هاي ایالات امریکا محاکمه خواهد شد.

این مرد دیوانه در اعترافات خود به پلیس گفت :نامزدم به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خودرا از دست داد ، من بعد از فهمیدن این ماجرا سعی کردم تا او رابه زندگی باز گردانم برای همین با استفاده از رابطه جنسی سعی کردم.این مرد 39 ساله بعد از آنکه با ایده ي احمقانه خود از زنده شدن نامزدش نا امید شد با پلیس و آمبولانس ارتباط گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار زشت مرد جوان با جسد دختر به بهانه زنده کردنش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..