تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتوری‌ها از سرمربی تیم حمایت نمی‌کنند؟

پس از خداحافظی اینستاگرامی سینا عشوری و محمد ابراهیمی، جو گسترده ای در فضای مجازی علیه یحیی گل محمدی به راه افتاده و به نظر می‌رسد هواداران تیم تراکتور، به شدت مخالف جدایی دو بازیکن تیمشان هستند.

به گزارش شما نیوز ،  پس از اینکه در ابتدای فصل هواداران استقلال به شدت خواهان پژمان منتظری و مجتبی جباری بودند و برای خرید این دو بازیکن، باشگاه را نیز تحت فشار قرار دادند یا هواداران سپاهان، سال‌ها برای حفظ محرم نویدکیا مقابل باشگاه و چند سرمربی تیم ایستادند و حالا تراکتوری‌ها برای تمدید حضور سینا عشوری و محمد ابراهیمی، مقابل کسی ایستاده‌اند که در بدترین برهه تاریخ تراکتور این تیم را تحویل گرفت و باوجود فقر بازیکن، نتایج بدی هم با آن ها نگرفت.

البته نمی‌توان از ارزش فنی عشوری و علی الخصوص ابراهیمی گذشت. محمد ابراهیمی سال‌ها در تراکتور حضور داشته و علاقه‌اش به این تیم کتمان نشدنی است. البته بر رفتارِ او نیز ایرادی وارد نیست؛ ابراهیمی با معاوضه مخالف است و دوست دارد تیم آینده‌اش را خودش انتخاب کند.

فصل گذشته مشابه چنین جریانی برای باشگاه پرسپولیس نیز پیش آمد و برانکو ایوانکوویچ، یکی از بهترین های فصل گذشته یعنی رامین رضاییان را کنار گذاشت و باوجود محبوبیت بسیار زیاد این بازیکن، اکثریت هواداران به سرمربی تیم اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد را نیز در پایان فصل با موفقیت تیم دیدند.

حال یحیی گل محمدی که یکی از سرمربیان جوان، خوش فکر و نسبتا پرافتخار فوتبال کشورمان است، بی شک صلاح کار را بهتر از هرکس دیگری می‌داند و هواداران تراکتور نیز بهتر است این تصمیمات را به باشگاه بسپارند و برای موفقیت تیم، همچون گذشته در ورزشگاه حضور یابند.

محمد همتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتوری‌ها از سرمربی تیم حمایت نمی‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..