تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد جذاب دختربچه‌های جودوکار +فیلم

نبرد جذاب و زیبای دختربچه‌های جودوکار + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی زیر یکی از زیباترین صحنه‌های رقابت در تاریخ جودو را نشان می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌شود نبرد میان دو دختربچه سه ساله‌ای است که اولین رقابت آنها در مسابقات جودو محسوب می‌شود.

این دو ورزشکار کوچک و دوست داشتنی قبل از  شروع مسابقه به یکدیگر ادای احترام و مبارزه را آغاز می‌کنند. نبرد آنها صحنه‌های جذابی ایجاد کرد تا جایی که هر دو با هم زمین خوردند و داستان ادامه داشت. 

صحنه‌های این رقابت جذاب را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دختربچه‌های جودوکار به نبرد یکدیگر رفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد جذاب دختربچه‌های جودوکار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..