تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تکان دهنده از زجرکش کردن یک مسلمان توسط هندوی افراطی +فیلم

ویدئویی تکان دهنده از زجرکش کردن یک مسلمان توسط هندوی افراطی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک هندوی افراطی به نام شامبو لاریگار در راجستان، مرد مسلمان  50ساله به نام افرازول محمد که پدر سه دختر بود را در میدانی خارج از شهر به طرز فجیعی زجرکش کرد، در حالی که برادرزاده 14ساله لاریگار از این لحظات تکان دهنده فیلم می گرفت.

در ویدئویی که توسط برادرزاده این مرد فیلمبرداری شده بود، قربانی را می‌بینیم که به شکلی هولناک توسط این مرد سنگدل و افراطی به قتل می‌رسد.

شامبو لاریگار پس از اینکه با کلنگ به جان مرد نگون بخت افتاد، او را با چند ضربه متوالی از پا در آورد و جسدش را مقابل دوربین به آتش کشید. سپس مقابل دوربین ایستاد و در حالی که با دستش به جنازه اشاره می کرد، این کلمات را به زبان آورد: اگر شما هم از آئین هندو خارج و مسلمان شوید، به همین سرنوشت دچار خواهید شد.

پلیس هند پس از دستگیری این مرد گفت: شامبو لاریگار  40 سال سن دارد که یک روز قبل از دستگیری، در حساب اینستاگرام خود ویدئویی از یک جنایت بزرگ را به اشتراک گذاشته بود.

 روزنامه هندوستان تایمز نیز در این باره نوشت که لا ریگار از مدت ها قبل افرازول محمد را زیر نظر داشته است.

مانجو کومار مفتش هندی تاکید دارد که هنگام مشتعل شدن بدن قربانی، او کاملا بی جان بوده و قبل از آن با ضربات کلنگ از پا در آمده که بعدا توسط عابران پیاده جنازه اش کشف شد.

بنا بر گزارش روزنامه « Indian Express» رجینا خاتون دختر قربانی سوخته اعلام کرد:بی صبرانه در انتظار به دار آویخته شدن قاتل پدرم هستم تا جان دادن او را در میدان شهر تماشا کنم.

انتهای پیام/

فیلمی هولناک از جنایت تکان دهنده یک هندو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تکان دهنده از زجرکش کردن یک مسلمان توسط هندوی افراطی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..