تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه‌ی پنکیک شکلاتی با عسل برای صبحانه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک نوع پنکیک متفاوت آشنا کنیم. در این پنکیک، از تخم مرغ استفاده نمی‌شود. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی پنکیک شکلاتی با عسل، با ما همراه باشید.

مواد لازم:

آرد: 2 پیمانه
شکر: 4 قاشق غذاخوری
نمک: کمی
روغن: 4 قاشق غذاخوری
شیر: 2 پیمانه
پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری
بکینگ پودر: یک قاشق مرباخوری
عسل: یک پیمانه

طرز تهیه:

آرد، شکر، بکینگ پودر، پودر کاکائو و نمک را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم.

در ظرفی جداگانه، شیر و روغن را ریخته و پس از مخلوط کردن، آنها را به مواد خشک اضافه می‌کنیم و به آرامی هم می‌زنیم.

ماهیتابه‌ی کوچکی را انتخاب کرده و کمی از مخلوط آماده شده را داخل آن می‌ریزیم. وقتی یک طرف پنکیک، پخته شد، آن را برمی‌گردانیم تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.

روی پنکیک آماده شده را با عسل می‌پوشانیم و یک لایه‌ی دیگر پنکیک را روی آن قرار می‌دهیم. این کار را ادامه می‌دهیم. تعداد طبقه‌های پنکیک، بستگی به سلیقه‌ی خودمان دارد.

پنکیک شکلات و عسل ما برای صبحانه  آماده است.

منبع: تابناک باتو

انتهای  پیام /

طرز تهیه پنکیک خوشمزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه‌ی پنکیک شکلاتی با عسل برای صبحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..