تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های امروز رادیو اقتصاد؛ از اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی تا طرح کارورزی بیکاران

برنامه‌های امروز رادیو اقتصاد؛ از اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی تا طرح کارورزی بیکارانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو اقتصاد برای امروز برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم؛ 

تاثیر نظم و برنامه ریزی در دستیابی به اهداف مالی و کاری

رادیو اقتصاد در برنامه "روز از نو" دوشنبه 20 آذر ماه، به موضوع تاثیر نظم و برنامه ریزی در دستیابی به اهداف مالی و کاری خواهد پرداخت.

بنابر این گزارش، میان نظم و هدف ارتباط مستقیم برقرار است و بدون نظم، هدف حاصل نمی شود. هدف، اصلی ترین عامل شکل دهنده زندگی به خصوص در مسایل کاری و مالی است .از این رو کارهای بزرگ از هدف های بلند به جای می ماند. بهروز افشار مدرس تکنیک های نوين بازاریابی در برنامه فردا در خصوص تاثیر نظم در رسیدن به هدف های مالی و کاری و چگونگی عملکرد صحبت می کند.

همچنین به مناسبت شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب، در این برنامه بخشی ویژه به سمع شنوندگان خواهد رسید.

برنامه "روز از نو" با هدف تنوع اطلاع رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۶:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 افزایش شانس استارتاپ برای جذب سرمایه

رادیو اقتصاد در برنامه "رویش" دوشنبه 20 آذر ماه، به مبحث افزایش شانس استارتاپ برای جذب سرمایه می پردازد.

دکتر محمد دواتگر مدرس دانشگاه در برنامه فردا در مورد افزایش شانس استارتاپ برای جذب سرمایه صحبت می کند.

اقدامات لازم در طول دوره شتابدهنده، تکنیک های جذب سرمایه، مشاوره کسب و کار و ... از جمله مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

برنامه "رویش" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی حمیده رضا سلطانی روزهای شنبه الی پنج شنبه ساعت ۰۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 نشانه های خانواده موفق در مسائل مالی

رادیو اقتصاد در برنامه "ایستگاه نود و هشت" دوشنبه 20 آذر ماه، به موضوع نشانه های خانواده موفق در مسائل مالی می پردازد.

 امید معظمی گودرزی کارشناس اقتصادی به همراه حمیدرضا محتشمی کارشناس مهارت های زندگی در برنامه فردا گفتگویی در مورد نشانه های خانواده موفق در اقتصاد و مسایل مالی خواهند داشت.

مفهوم و پارامترهای اقتصاد خانواده سالم که منجر به رشد مالی اعضای خانواده و ایجاد امنیت مالی خانواده می شود نیز در برنامه مطرح و بررسی خواهند شد.

برنامه "ایستگاه نود و هشت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

بررسی فرآورده های پتروشیمی

رادیو اقتصاد در برنامه "کالای ایرانی" دوشنبه 20 آذر ماه، فرآورده های پتروشیمی را بررسی می کند. قرار است با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه فرآورده های نفتی و نیز تولید کنندگان در برنامه فردا به مقوله فرآورده های پتروشیمی پرداخته شود.

از دیگر موضوعات در این برنامه می توان به انواع و موارد کاربرد، فرآیند تولید و تامین مواد اولیه، چالش ها و مشکلات و ... اشاره کرد.

برنامه "کالای ایرانی" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده رضا سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 جایگاه پژوهش و فناوری در خدمات کشاورزی کشور

رادیو اقتصاد در برنامه "خوشه چین" دوشنبه 20 آذر ماه، به بررسی جایگاه پژوهش و فناوری در خدمات کشاورزی کشورمی پردازد.

دکتر محمد باقر علایی مدیر اجرایی مراسم هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه فردا در خصوص جایگاه پژوهش و فناوری در خدمات کشاورزی کشور صحبت خواهد کرد.

ظرفیت های کشاورزی برای استفاده از فناوری و پژوهش، تاثیر پژوهش و نوآوری در خدمات کشاورزی در تولید و اشتغال و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

برنامه "خوشه چین" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی

رادیو اقتصاد در برنامه "اقتصاد مجازی" دوشنبه 20 آذر ماه، به مقوله اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی خواهد پرداخت.

دکتر حسین اخلاق پور کارشناس هوش مصنوعی در برنامه فردا در خصوص اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی مطالبی را عنوان می کند.

تعریف اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی و تاثیر آن بر کسب و کارهای آنلاین، نحوه فعالیت فری لنسر ها و ... از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

برنامه "اقتصاد مجازی" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی حمیده رضا سلطانی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 طرح کارورزی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار

رادیو اقتصاد در برنامه "چالش" دوشنبه 20 آذر ماه، پرونده طرح کارورزی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار را باز می کند.

دستمزد کارورزان «ردیف اعتباری» برای طرح کارورزی در بودجه‌های سالانه، مکانیزم‌های نظارت بر عملکرد کارورز و کارفرما، رابطه دانشگاه با صنعت  و ... از جمله مواردی هستند که در برنامه فردا توسط کارشناسان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

برنامه "چالش" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 مدیریت کسب و کار در حوزه تولید صنایع دستی

رادیو اقتصاد در برنامه "تدبیر" دوشنبه 20 آذر ماه، به موضوع مدیریت کسب و کار در حوزه تولید صنایع دستی (زیورالات) خواهد پرداخت.

علی رضا صادقی کارآفرین، صغرا سهرابیان کارشناس مدیریت کسب و کار، اعظم قهرمانی و نیز نیلو نوریان از پژوهشگران در برنامه فردا در خصوص مدیریت کسب و کار در حوزه تولید صنایع دستی(زیورالات) گفتگو می کنند.

چالش رقابت پذیری صنایع دستی با صنایع ماشینی، چالش قیمت تمام شده، مواد اولیه و محدویت تولید در صنایع دستی، راهکارها و پیشنهادات پژوهشگران و کارشناس برنامه و همچنین راهکارهای انجام شده از جمله مواردی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.

برنامه "تدبیر" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 ظرفیت های جدید برای مهاجرت معکوس به روستاها

رادیو اقتصاد در برنامه "روستای ما" دوشنبه 20 آذر ماه، ظرفیت های جدید برای مهاجرت معکوس به روستاها را بررسی می کند.

اسماعیل زیارتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه روستایی و نیز محمد خسروی یکی از روستاییان در برنامه فردا در خصوص ظرفیت های جدید برای مهاجرت معکوس به روستاها گفتگو می کنند.

معرفی روستای «اسلام آباد» به عنوان روستایی که مهاجرت معکوس داشته است و مشاغل و توانمندی های این روستا و ... از جمله مباحثی هستند که در این برنامه بررسی خواهند شد.

برنامه "روستای ما" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.       

بهره گیری از فناوری روز دنیا در تولید پیچ و مهره صنعتی

رادیو اقتصاد در برنامه "ساعت صنعت" دوشنبه 20 آذر ماه، به بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در تولید پیچ و مهره صنعتی خواهد پرداخت.

مهندس نورالدین مهری رییس اتحادیه پیچ و مهره فروشان تهران، مهندس داوود حبیبی فرد، مهندس محمدحسین ماهرزاده و نیز مهندس قاسم ایمانی از اعضای اتحادیه پیچ و مهره فروشان در برنامه فردا در خصوص بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در تولید پیچ و مهره صنعتی به گفتگو خواهند نشست.

دانش فنی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید پیچ و مهره صنعتی، شرکت های دانش بنیان در تولیدات باکیفیت و کاهش هزینه های تولید و افزایش راندمان کار و تولید ، مقایسه توانمندی های شرکت ها و صنایع و کارخانجات ایرانی با شرکت های مطرح خارجی در بحث ماشین آلات، تکنولوژی تولید، دانش فنی و نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه، امتیازات و قابلیت های شرکت های ایرانی در مقایسه با شرکت های خارجی (نیروی کار ارزان، مواد اولیه ارزان و در دسترس، منابع مالی و...)، بحث اشتغال زایی در این صنایع و ظرفیت ها و پتانسیل های ایجاد اشتغال در تولید پیچ و مهره صنعتی، رعایت استانداردهای بین المللی در طراحی و ساخت و تولید محصولات و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

برنامه "ساعت صنعت" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های امروز رادیو اقتصاد؛ از اقتصاد خویش فرما در فضای مجازی تا طرح کارورزی بیکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..