تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان ترم آخر هم می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند

دانشجویان ترم آخر هم می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنندبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشجویان در زمان ثبت نام و شرکت در قرعه کشی باید اشتغال به تحصیل داشته باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان باید در سال تحصیلی 97-96 دانشجو باشند؛ اما دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند نیز می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام نمایند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: چنانچه دانشجویی در قرعه کشی پذیرفته شود و در این ترم تحصیلی فارغ التحصیل شود به عتبات اعزام خواهد شد اما دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید سنوات تحصیلی داشته باشند تا برای خروج از کشور به مشکل نخورند.

زارع تصریح کرد:شرط اصلی اعزام به عتبات دانشگاهیان، اشتغال به تحصیل برای دانشجویان است، لذا دانشجویان در زمان ثبت نام در ترم جاری باید مشغول به تحصیل باشند چون بعد از قرعه کشی یکی از مدارکی که از زائران دریافت می شود گواهی اشتغال به تحصیل خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان ترم آخر هم می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..