تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی با کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش عالی مجلس با تشریح جلسه این کمیسیون با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در این جلسه مطرح شد که تعامل بیشتری بین شورا و کمیسیون آموزش وجود داشته باشد.

به گزارش شما نیوز ،میرحمایت میرزاده با بیان این مطلب، افزود: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که برای نخستین بار در جلسه کمیسیون حضور داشت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این شورا به سوالات نمایندگان هم پاسخ داد.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف مخصوص به خود را دارد و نمی‌تواند نقش قانونگذاری داشته باشد زیرا قانونگذاری بر عهده مجلس است. در مجموع تعامل شورا با مجلس در مورد سند تحول بنیادین نقشه جامع علمی کشور مثبت ارزیابی شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش همچنین بیان کرد: رییس دانشگاه اهل بیت (ع) گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه که صددرصد دانشجویان آن خارجی هستند را ارائه کرد و تاکید شد اگر کمک شود دانشجویان بیشتری جذب این دانشگاه می‌شوند و می‌توانند سفیران جمهوری اسلامی ایران باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی با کمیسیون آموزش مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..