تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه سفرهای پاییزی نویسندگان کودک به استان‌ها

ادامه سفرهای پاییزی نویسندگان کودک به استان‌هابه گزارش  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، در ادامه‌ بزرگداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی پنج نویسنده و شاعر مهمان فروشگاه‌ها و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در نخستین دیدار روز ۲۰ آذر عباس قدیرمحسنی با کتاب «قصه‌های غولی» در کانون استان زنجان با کودکان و نوجوانان دیدار می‌کند.

در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر، مریم اسلامی مهمان استان خوزستان است. در این روزها این نویسنده به بحث و گفت‌وگو درباره‌ کتاب‌های «خداحافظی در خیابان پاییز» می‌پردازد.

در عین حال، مریم زندی با کتاب «حوصله‌ام پیش تو جا مانده است» روز ۲۳ آذر مهمان مرکزی ایلام می‌شود.

مهدی مرادی روز ۲۳ آذر مهمان استان ایلام است تا کتاب «آوازهای سیب‌زمینی» را در کنار مخاطبان بخواند و مرور کند.

اما در روز ۲۵ آذر مهدی رجبی نویسنده‌ی «کنسرو غول» از انتشارات افق مهمان کانون استان اردبیل خواهد بود.

گفتنی است که طبق برنامه ریزی‌هایی که امسال صورت گرفته، دیدار مخاطبان با نویسندگان و شاعران محدود به آثار منتشر شده‌ این هنرمندان در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نبوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه سفرهای پاییزی نویسندگان کودک به استان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..