تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 لحظه سرنوشت ساز بارسا در لاسرامیکا (عکس)

بارسلونا امشب در دیداری دشوار در ورزشگاه لاسرامیکای ویارئال با دو گل به برتری دست یافت.

به گزارش شما نیوز ، نیمه اول بازی تقریبا برابر بود و حتی موقعیت های گلزنی ویارئال خطرناک تر از بارسلونا نیز بود با این حال دو تیم بدون اینکه گلی به ثمر برسانند، راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم شرایط تفاوتی نکرد و ویارئال به خوبی بارسلونا را تحت کنترل داشت تا اینکه والورده تصمیم به تعویض دنیس سوارز گرفت و آلکاسر را وارد زمین کرد. بارسا با سیستم 3-4-3 سوار بر بازی شد و حملات گسترده ای را روی دروازه میزبان تدارک دید.

لحظه سرنوشت ساز دوم به دقیقه 60 بازی بر می گردد. اخراج کیکه آلوارز از بازی به دلیل خطای شدید روی بوسکتس، باعث ده نفره شدن ویارئال و در واقع تمام شدن کار این تیم شد.

بارسا پس از ده نفره شدن ویارئال از چپ و راست به دروازه این تیم حمله ور شد و در نهایت موفق به زدن دو گل شد. دو گلی که باعث شد فاصله بارسا با رقبای خود حفظ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 لحظه سرنوشت ساز بارسا در لاسرامیکا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..