تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طغیان شبانه ستاره‌های تراکتور؛ خداحافظ!

دو بازیکن باتجربه تراکتورسازی نسبت به تصمیمات مدیرعامل و سرمربی این باشگاه موضع گیری تندی انجام دادند.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش ورزش سه، عصر امروز یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی برای هماهنگی جهت نقل وانتقالات نیم فصل این تیم نزد مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه رفت و لیست مازاد و بازیکنان مد نظرش برای جذب را به او اعلام کرد.


بعد از این جلسه گل محمدی با دو تن از بازیکنان تراکتورسازی تماس گرفت و تصمیم خود درباره آنها را بیان کرد. اولی سینا عشوری بود که در لیست مازاد تراکتورسازی قرار گرفته و دومی محمد ابراهیمی ستاره محبوب سرخپوشان تبریزی که گل محمدی قصد دارد او را با لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تراکتورسازی معاوضه کند.


اعلام این دو تصمیم به دو ستاره محبوب و باتجربه تراکتورسازی به مذاق این دو بازیکن خوش نیامده و باعث ناراحتی آنها شده است. به همین خاطر این دو بازیکن در اینستاگرام شان صحبت هایی با هواداران انجام دادند و موضع گیری تندی نسبت به مدیریت و سرمربی تراکتورسازی داشتند.


محمد ابراهیمی که سالهای طولانی در تراکتورسازی حضور دارد، در این باره نوشت: «طبق تماسی که سرمربی تیم با بنده داشتند، تقاضای معاوضه من و شیمبا را دارند و در جلسه امروز با مدیرعامل تیم این تصمیم آقایان نهایی شد. این که مرا بازیچه تفکرات منفی خودشان قرار می دهند، بی انصافی است و امیدوارم نیم فصل خوبی را شما هواداران در کنار تیم داشته باشید. من معاوضه نمی شوم و تصمیمی که درست باشد را می گیرم.»


سینا عشوری نیز در پست اینستاگرامی خود اینطور توضیح داد: «اوکی، مشکل ما هستیم، می رویم، اما مردم را نمی توانید گول بزنید. می روم اما نه هوادار اینجا را از قلبم بیرون می کنم و نه غیرتم به تراکتور را از بین می برم. یاشا آذربایجان، یاشا تراکتور. امیدوارم سال بعد نوبت کسانی نباشد که نماد تراکتور هستند.»


به نظر می رسد این موضع گیری تند دو بازیکن محبوب تراکتورسازی واکنش های تندی از سوی هواداران برای یحیی گل محمدی داشته باشد و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص طی روزهای آینده رخ می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طغیان شبانه ستاره‌های تراکتور؛ خداحافظ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..