تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوه رضایی دوباره در بلژیک گل کاشت

پای ستاره ایرانی شارلوآ پس از دو مسابقه مجددا به گل باز شد و او پنالتی‌ای که برابر اندرلخت گرفته بود را تبدیل به گل کرد و روی دومین گل تیمش هم تاثیر گذاشت.

به گزارش شما نیوز ، کاوه رضایی که نخستین سال حضورش در اروپا و ژوپیر لیگ بلژیک را می‌گذراند، در هفته اول به‌عنوان بازیکن تعویضی برای شارلوآ بازی کرد اما یک مسابقه بعد نیمکت‌نشین بود و از سومین دیدار برابر اندرلخت توانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند و با عملکرد مثبتی که ارائه داده در تمام مسابقات پس از آن به‌عنوان ۱۱ بازیکن ابتدایی وارد زمین شود.


تیم شارلوآ در حضور ثابت کاوه رضایی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در هجدهمین مسابقه فصل ژوپیر لیگ بلژی در کونستانت وندن استوک استادیوم مهمان اندرلخت بلژیک است که با توجه به یک امتیاز بیشتر و یک پله بالاتر شارلوآ بودن نسبت به حریفش این مسابقه حساسیت بالایی دارد.


شارلوآ که در دور رفت با نتیجه ۲ بر صفر اندرلخت را شکست داده بود، در دقیقه ۱۵ مسابقه امشب هم با فرار کاوه رضایی از سمت چپ محوطه جریمه و خطایی که اولیویر دسخاخت روی او مرتکب شد، یک پنالتی به دست آورد؛ ستاره ایرانی شارلوآ که با تیزهوشی این پنالتی را گرفته بود با شوت دقیق و موافق جهت متز سلز به طرف چپ دروازه زد تا نخستین گل این مسابقه را به ثمر رساند.


دسخاخت که در صحنه پنالتی به دلیل خطا روی رضایی اخطار گرفته بود، در دقیقه ۳۴ هم بخاطر متوقف کردن کریستین بناونته، مهاجم شارلوآ کارت زرد دوم را دریافت کرد تا خیلی زود اندرلخت ۱۰ نفره شود و کار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشد.


رضایی تا پایان نیمه اول با یک شوت و یک ضربه سر، دو بار دروازه اندرلخت را تهدید کرد ولی ۴۵ دقیقه ابتدایی با برتری یک بر صفر شارلوآ به اتمام رسید؛ در دقیقه ۶۰ حرکت در عرض و پاس مهاجم ایرانی را کلمنت تاین‌منت با پای چپ شوت زد که توپ بعد از برخورد به دست مدافع اندرلخت موقعیت خوب گلزنی برای کاوه فراهم کرد اما پیش از او، اسون کومش با تکل اشتباه از مقابل محوطه ۶ قدم، دروازه خودی را گشود تا دومین گل هم برای شارلوآ ثبت شود.


یاران کاوه امیدوار هستند تا پایان مسابقه این نتیجه را حفظ کرده و به این برد ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کنند تا با ۳۸ امتیازی شدن، اختلاف امتیازی با اندرلخت رده سومی را به عدد ۴ و کلوب بروژ صدرنشین به ۶ امتیاز برسانند.


کاوه رضایی با باز کردن دروازه اندرلخت، هشتمین گل این فصلش را به ثمر رساند و در رده دوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفت؛ او در این فصل ۴ پاس گل هم داده و روی پنج گل دیگر تیمش هم با گرفتن پنالتی و پرتاب اوت تاثیر مستقیم داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوه رضایی دوباره در بلژیک گل کاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..