تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی احتمالی سیاوش یزدانی از جمع طلایی پوشان

سیاوش یزدانی مدافع تیم سپاهان به دلیل فرا رسیدن خدمت سربازی ممکن است این باشگاه را ترک کند.

به گزارش شما نیوز ، سیاوش یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم به سپاهان پیوست تا در پست مدافع میانی برای این تیم به میدان برود. حضور ژایرو رودریگوئز که در روزهای انتهایی پنجره تابستانی به سپاهان پیوست، البته برای مدتی باعث نیمکت نشینی این بازیکن شد، اما یزدانی رفته رفته جایگاه خود را در تیم به دست آورد و در ادامه نمایش های خوبی در ترکیب سپاهان ارائه داد.


اما این روزها دوره دانشگاه یزدانی رو به پایان است و این مدافع باید در مورد آینده خود تصمیم گیری کند؛ اینکه در سپاهان باقی بماند یا برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی تبریز شود.


جدایی ژایرو رودریگوئز برزیلی پیش از پایان نیم فصل تا حدودی دست کرانچار را در پست مدافع بست و در صورتی که سیاوش یزدانی مجبور به جدایی از سپاهان شود، جذب یک مدافع مطمئن نیز علاوه بر جذب گلر به یکی از دغدغه های مدیران سپاهان در پنجره زمستانی تبدیل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی احتمالی سیاوش یزدانی از جمع طلایی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..