تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پانزدهمین انتقال زنیدپور در 12 سال!

میلاد زنیدپور با حضور در گسترش فولاد تبریز آمار عجیبی را در فوتبال ایران به ثبت رسانده است.

به گزارش شما نیوز ، میلاد زنیدپور 12 سال پیش در فولاد، فوتبال خود را در رده حرفه ای استارت زد و از آن تاریخ تا کنون که با گسترش فولاد قرارداد امضا کرده است، 15 بار تیم عوض کرده است که این آمار حتی از تعداد سال هایی که بازی می کند هم بیشتر است.


زنید پور در مدتی که فوتبال بازی می کند در فولاد، سایپا، پیکان، راه آهن، استیل آذین، داماش گیلان، سپاهان، پیکان، ملوان، ذوب آهن، نفت مسجد سلیمان، اریبل عراق، راه آهن، آرمی یونایتد تایلند و حالا هم گسترش فولاد بازی کرده است و از این نظر یک رکورد عجیب را خلق کرده است.


بهترین دوران فوتبال زنیدپور مربوط به زمانی می شود که در استیل آذین بازی می کرد ولی بعد از ترک این تیم کم کم دوران افتش آغاز شد و در فوتبال ایران محو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پانزدهمین انتقال زنیدپور در 12 سال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..