تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر جدید برای سرخپوشان پایتخت

دردسر جدید برای سرخپوشان پایتختبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت هنوز از پرونده شکایت گولچ رهایی پیدا نکرده بودند که امروز هم حکم پرونده جری بن سون را دریافت کردند.

جری بن سون بازیکن هندوراسی حدود ۶۰ هزار دلار از تیم پرسپولیس طلبکار بود که رای دادگاه هم به نفع او صادر شد. مسئولان پرسپولیس باید این طلب هم پرداخت کنند.

شکایت بازیکن هندوراسی سابق پرسپولیس آبان ماه در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و اکنون هم حکم قطعی این پرونده به ضرر پرسپولیس صادر شد.

انتهای پیام/

پرسپولیس دوباره نقره داغ شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر جدید برای سرخپوشان پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..