تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان تمدید قرارداد برانکو مشخص شد

زمان تمدید قرارداد برانکو مشخص شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ امروز یکشنبه پس از کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با حمیدرضا گرشاسبی درباره ادامه همکاری خود با باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو داشته باشد.

در این نشست، دو طرف در ادامه گفتگو‌های قبلی خود برای طراحی برنامه‌های آینده باشگاه که باید در مورد آن‌ها توافق شود به آنالیز مسائل گوناگون فنی و حقوقی در دو سال و نیم گذشته پرداختند و برنامه‌های آتی باشگاه برای حضور پر قدرت در لیگ برتر، جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا مورد گفتگو و بررسی دو طرف قرار گرفت. آن‌ها همچنین درباره وظایفی که هر یک به تفکیک برای اجرای برنامه‌ها بر عهده خواهند داشت با یکدیگر صحبت کردند.

در پایان این جلسه اعلام شد؛ با توجه به ادامه روند مثبت مذاکرات، درباره کلیات ادامه همکاری تفاهم لازم صورت گرفته است و در حال حاضر دو طرف روی بهترین برنامه‌ریزی برای آینده بهتر تیم متمرکز هستند و ظرف روز‌های آینده تمدید قرارداد نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

تشریح جلسه برانکو و گرشاسبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان تمدید قرارداد برانکو مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..