تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلسم گلزنی عجیب رونالدو پس از فتح توپ طلا

۶۴۳۸۹۰

۷۷۶  بازدید

رونالدو با پیراهن رئال هر بار که فاتح توپ طلا شده، در بازی بعدی موفق به گلزنی شده است.

ورزش سه: رونالدو پنجشنبه شب در پاریس موفق شد برای پنجمین بار فاتح توپ طلا شود. یک بار با پیراهن یونایتد و 4 بار نیز با پیراهن رئال مادرید. او سال های 2008، 2013، 2014، 2016 و 2017 توانسته عنوان بهترین بازیکن سال را از آن خود کند.

نکته جالب در مورد رونالدو، گلزنی او در اولین دیداری است که پس از دریافت توپ طلا به میدان می رود. در واقع هر بار او توپ طلا را دریافت کرده، در بازی پیش رو موفق به گلزنی شده است. به عبارتی هیچ ویتامینی برای رونالدو بهتر از توپ طلا نیست.

طلسم گلزنی عجیب رونالدو پس از فتح توپ طلا

شب گذشته این اتفاق رخ داد. رئال با 5 گل سویا را در هم کوبید و رونالدو هم دو گل به ثمر رساند.

سال 2013 که رونالدو برای اولین بار با پیراهن رئال فاتح توپ طلا شد، او در اولین بازی پس از کسب این افتخار توانست در برتری 0-5 رئال در زمین بتیس، یک گل به ثمر برساند.

طلسم گلزنی عجیب رونالدو پس از فتح توپ طلا

سال 2014 رونالدو پس از دریافت توپ طلا توانست در پیروزی 0-3 رئال در زمین ختافه، زننده دو گل باشد. سال 2016 رئال در اولین بازی پس از فتح توپ طلای رونالدو، با 5 گل گرانادا را در هم کوبید و رونالدو نیز زننده یکی از گل ها بود.

البته طلسم گلزنی های رونالدو پس از دریافت توپ طلا فقط مختص رئال است. سال 2008 وقتی رونالدو توپ طلا را دریافت کرد، نتوانست در برتری 1-0 یونایتد برابر ساندرلند گلزنی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلسم گلزنی عجیب رونالدو پس از فتح توپ طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..