تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موج تغییرات به دانشگاه فرهنگیان رسید/ پایانی بر سرپرستی چهار ساله «مهرمحمدی»

بالاخره موج تغییرات به دانشگاه فرهنگیان رسید/ پایانی بر سرپرستی چهار سالهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه فرهنگیان از سال 91 به شکل کنونی به فعالبت می پردازد و محمود مهرمحمدی در تاریخ 24 شهریور سال 92 به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب شد و این روند تا امروز 19 آذر ماه 96 تداوم داشت.

هرچند طی این مدت انتقادات بسیاری بر روند مدیریت دانشگاه و سرپرست باقی ماندن مهرمحمدی وجود داشت اما در نهایت و پس از قول وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تغییرات در دانشگاه در نهایت و پس از سه ماه از وعده بطحایی ، حسین خنیفر سکان این دانشگاه را به دست می گیرد.

حسین خنیفر در سال ۱۳۴۸ در شهرستان شوش دانیال در استان خوزستان به دنیا آمد. وی پس از طی دوره متوسطه در دبیرستان شهید مطهری وارد مرکز تربیت معلم بوشهر شد و سپس تحصیلات خود را در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی آغاز کرد و در نهایت با مدرک دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی در تهران فارغ‌التحصیل شد و به طور هم‌زمان تحصیلات حوزوی خود را نیز به صورت متفرقه کامل کرد.

خنیفر پس از ۱۸ سال خدمت در آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۳ به عنوان استادیار در دانشگاه تهران پذیرفته شد و با توجه به انبوه کتب و مقالات منتشره توانست در عرض ۳ سال به درجه دانشیاری و عضویت هیئت علمی (رسمی- قطعی) این دانشگاه نائل شده و در سال 1392 به درجه استاد تمامی نائل آمد. فعالیت‌های علمی او بسیار گسترده بوده که در این جا تنها به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

انتهای پیام/

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موج تغییرات به دانشگاه فرهنگیان رسید/ پایانی بر سرپرستی چهار ساله «مهرمحمدی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..