تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار دانشجویان متخلف دانشگاه نجف آباد به کمیته انضباطی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد خبر داد:

تشکیل پرونده انضباطی برای دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهانحجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رقص و پایکوبی در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهان که در روز دانشجو شاهد بودیم، گفت: بعد از سخنرانی خطیب نماز جمعه و سخنرانی پدر شهید حججی متاسفانه در بخش دوم مراسم دور از شان دانشجو، استاد و عرصه دانشگاه در کمال ابتذال چندین دانشجو به رقص و پایکوبی اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این خصوص برای  دانشجویان خاطی کمیته انضباطی دانشگاه پرونده انضباطی تشکیل داد و براساس قانون با این دانشجویان برخورد خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به هرحال  با افرادی که در برنامه رسمی دانشگاه اخلال به وجود بیاورند و باعث برهم زدن فضای این مراسم ها شوند برخورد جدی و صریحی می شود.

کلانتری افزود: در این خصوص رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نامه ای ارسال و تاکید کرد جلوی اینگونه اتفاقات هرچه سریع‌تر گرفته شود.

وی گفت: پس از ارسال نامه این افراد همان روز شناسایی و تحویل کمیته انضباطی شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی باید طوری عمل کنیم که دانشجویان و اساتید دانشگاه به این باور برسند که به رهنمودهای  رهبری جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

تحویل دانشجویان متخلف در دانشگاه نجف آباد به کمیته انضباطی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار دانشجویان متخلف دانشگاه نجف آباد به کمیته انضباطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..