تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم خوب می‌فروشد حتی در فصل بد اکران/ مردم «آینه بغل» را دوست داشتند

مردم فیلمی را دوست داشته باشند فصل مطرح نیستسید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده سینما، در خصوص استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «آینه بغل» و میلیاردی شدن آن در روزهای نخست اکران، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم ما درست زمانی اکران شد که در بین سینماگران با عنوان «فصل مرده اکران» شناخته می‌شود. با این حال به نظرم، اگر فیلمی مورد علاقه مردم باشد و از آن استقبال کنند، فرق نمی‌کند در چه فصلی اکران شود.

وی افزود: قبلاً و در همین چند سال اخیر فیلم های متعددی بودند که در فصل «بد سینما» اکران شدند؛ اما از آنها استقبال شد. نمونه آن «من سالوادور نیستم» بود که در اسفند ماه 95 اکران و جذب مخاطب بالایی داشت.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این روزها ابزارهای تبلیغات برای فیلم‌ها بیش از گذشته است. از طرفی خود مردم هم پس از تماشای فیلم، به تبلیغ زبانی آن اقدام می‌کنند. همه این ها باعث می شود فیلم بهتر دیده نشود.

گفتنی است؛ «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان است.

محمدرضا گلزار، جواد عزتى، يكتا ناصر، نازنين بياتى، سيامک صفرى، مه‌لقا باقرى، رضا نيكخواه و بهاره رهنما از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم خوب می‌فروشد حتی در فصل بد اکران/ مردم «آینه بغل» را دوست داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..