تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه شد + سوابق

"سردار محمد صالح جوکار" با حکم فرمانده کل سپاه معاون حقوقی و پارلمانی سپاه شد.

به گزارش شمانیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری "فرمانده کل سپاه پاسداران" در حکمی سردار محمدصالح جوکار را به عنوان "معاون حقوقی و پارلمانی" سپاه پاسداران منصوب کرد.

سردار جوکار متولد ۱۳۳۶ در شهر یزد است، وی تا سال ۱۳۸۸ فرماندهی سپاه استان‌های یزد، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، و ... را به عهده داشته است.

«جوکار، دانش آموخته رشته تهدیدات امنیت ملی در دانشگاه دفاع ملی است.»

نمایندگی مردم یزد، عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ریاست سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کشور بخش از دیگری فعالیت‌های سردار جوکار است.

پیشتر سردار محمدرضا یزدی به‌ "معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران" در این حوزه فعالیت می‌کرد که او نیز با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ منصوب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه شد + سوابق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..