تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اکران فیلمی با بازی امین حیایی در هاله ابهام

زمان اکران فیلمی با بازی امین حیایی در هاله ابهاممژگان بیات تهیه‌کننده و کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت اکران «انتهای خیابان مهر» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرارداد اکران این فیلم با دفتر پخش هدایت فیلم بسته شده و کماکان منتظر جواب شورا برای اعلام زمان قطعی هستیم.

وی افزود: اگر تا قبل از جشنواره فیلم فجر موفق به اکران نشویم، آن را به سال آینده موکول خواهیم کرد؛ چون با این شرایط اصلا اتفاق خوبی برای فیلم و فروش آن نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: قطعاً اکران عید هم که به ما نخواهد رسید؛ پس نمایش «انتهای خیابان مهر»  بعد از عید نوروز سال آینده خواهد بود.

گفتنی است؛ «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی مژگان بیات است که از «عشق سال‌های کوچ» به این عنوان تغییر نام داد. عاشقانه‌ای که در ژانر اجتماعی رخ می‌دهد و قصه دختری را روایت می‌کند که با پیدا کردن نامه‌ای در بین کتاب حافظ سیر زندگی‌اش عوض می‌شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از: امین حیایی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات، مهران رجبی‌.

شایان ذکر است؛ فیلمبرداری این فیلم در شیراز و حوالی آن انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اکران فیلمی با بازی امین حیایی در هاله ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..