تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید این ادعا، واقعیتی محض باشد که اکثر کسانی که به موفقیت های بزرگ و باورنکردنی رسیده اند، روستازادگان یا افرادی بوده اند که در شهرهای کوچک دورافتاده بدنیا آمده اند. آنها مغلوب شرایط زندگی خود و نبود امکانات نشدند و با پشتکار و تلاش سرانجام خود را به قله موفقیت رساندند.

 "کاراتا اریکا" یکی از همین افراد است. وی که دارای اصلیتی ژاپنی است دختر کشاورزی بود که در یکی از مناطق روستایی کره جنوبی زندگی می کرد. سه سال پیش زمانی که او به همراه مادرش مشغول کار در مزرعه بود، بطور تصادفی توسط مدیر یک کمپانی کشف شد.

وی پس از تحصیل و آموزش بازیگری، در نخستین تجربه بازیگری اش، در یک موزیک ویدئو ظاهر شد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. سپس کاراتا با بستن قرارداد با کمپانی FLaMm کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. پس از حضور موفق در چند فیلم و سریال، کاراتا از طرف یکی از کمپانی های معروف کره جنوبی  با نام BH  پیشنهاد کار دریافت کرد. این کمپانی پیشتر سکوی موفقیت و  موجب شهرت بازیگران معروف حال حاضر کره  جنوبی مانند کیم جو ئون و هان هیوجو شده بود.  

 گفتنی است؛ پس از عقد این قرارداد پیش بینی می شود کاراتا نیز به زودی به یکی از بازیگران  و چهره های مطرح کره جنوبی تبدیل شود. وی در حال حاضر نیز طرفداران زیادی در دو کشور کره جنوبی و ژاپن دارد.

دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر

دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر

دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر

دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر

 انتهای پیام/

بازیگر مشهوری که دختر یک کشاورز بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر کشاورزی که تبدیل به بازیگر مشهور شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..