تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپ سفيد، پرطرفدارترين سوپ‌ مجلسی

مجله آشپزی ایده آل: سوپ سفيد يا سوپ جو، از خوشمزه‌ترين و پرطرفدارترين سوپ‌هاست. این سوپ‌ها معمولا سوپ‌هاي مجلسي، غليظ و به اصطلاح پروپيمان هستند. سوپ سفيد هم از اين قاعده مستثنا نيست. اين خوراك مي‌تواند به همراه نان به عنوان يك غذاي اصلي مقوي و لذيذ سرو ‌شود.


روش تهيه:

1- جو را آبكش كرده و همراه يك ليتر آب‌جوش روي شعله ملايم 10 دقيقه بپزيد. هويج و آب مرغ را اضافه كرده و پخت سوپ را 20 دقيقه ديگر ادامه دهيد تا هويج نرم شود.

2- كره را روي شعله متوسط در يك قابلمه كوچك آب كنيد. هنگامي كه كره شفاف شد، آرد را اضافه كرده و مخلوط كنيد. پس از يك دقيقه شير را اضافه كرده و دائم هم بزنيد تا غليظ شده و سس آماده شود.

3- گوشت مرغ را از استخوان جدا كرده و همراه سس سفيد به سوپ اضافه كنيد. اگر غلظت سوپ زياد بود، كمي آب‌جوش اضافه كنيد. نمك و فلفل سوپ را اندازه كرده و خامه را اضافه كنيد. يكي، دو دقيقه قبل از سرو جعفري را اضافه كنيد تا نپزد و رنگش عوض نشود.

نکات آشپزی:

1 - به جاي آب مرغ از آب گوشت يا سبزيجات هم مي‌توانيد استفاده كنيد.

2 - به جاي شير، سس را با آب مرغ يا گوشت مي‌توانيد تهيه كنيد، طعم سوپ متفاوت مي‌شود و اسمش ديگر سوپ سفيد نيست.

3 -  جو پرك را زياد نپزيد چون در سوپ له مي‌‌شود.

4 - اگر كمي پياز را تفت داده و اول كار به سوپ اضافه كنيد، سوپ پرمايه‌تر مي‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپ سفيد، پرطرفدارترين سوپ‌ مجلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..