تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی اعلام شد + تصاویر

نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی اعلام شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند Xiaomi Mi Note 3 جدیدترین گوشی هوشمندی است که شرکت DxOMark آن را در معرض آزمایش‌های مختلف قرار داده و نمرات فنی آن را اعلام کرده است.

پس از اعلام نمرات فنی گوشی Xiaomi Mi Note 3، این محصول بالاترین نمره در بین همه گوشی های تاریخ شرکت شیائومی را دریافت کرد. این گوشی هوشمند در مجموع نمره کلی 90 از 100 را درفایت کرد که از این حیث در کنار گوشی U11 شرکت اچ‌تی‌سی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ نمره کیفیت فیلمبرداری این گوشی 82 و کیفیت تصویربرداری آن 94 اعلام شده است که بسیار نمره خوبی در بین گوشی های هوشمند محسوب می‌شود.

در ادامه تصویری از اطلاعات دقیق نمرات فنی گوشی Xiaomi Mi Note 3 به تفکیک بخش های مختلف این گوشی را مشاهده می‌کنید :

نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی اعلام شد + تصاویر

در ادامه نیز مقایسه گوشی Xiaomi Mi Note 3 با سایر گوشی های پرچمدار 2017 را مشاهده می‌کنید :

نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی اعلام شد + تصاویر

انتهای پیام/

نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمرات فنی گوشی Mi Note 3 شرکت شیائومی اعلام شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..