تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جی‌پی‌مورگان و سیتی‌گروپ تمایلی به حمایت از سهام بیت‌کوین ندارند

بانک‌های بزرگ آمریکا از هفته ‌آینده میلادی که بورس‌های سی‌بوئه گلوبال مارکتز و سی‌ام‌ای گروپ سهام بیت‌کوین را ارائه می‌کنند، تجارت بیت‌کوین را برای مشتریان خود آزاد نخواهند کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، طبق آنچه فایننشال تایمز با ذکر منابع آگاه نوشته است، بانک‌های بزرگ آمریکا نظیر جی‌پی‌مورگان، سیتی‌گروپ و بانک آو امریکا، از هفته ‌آینده میلادی (فردا) که بورس‌های سی‌بوئه گلوبال مارکتز و سی‌ام‌ای گروپ شروع به تجارت سهام با ارز دیجیتال خواهند کرد، برای مشتریان خود تجارت بیت‌کوین را آزاد نخواهند کرد.

گلدمن ساکس و ای‌بی‌ان آمرو هم روز پنج‌شنبه اعلام کرده بودند که با آغاز فروش قراردادهای جدید سهام در روزهای آتی در این بورس‌ها، در نظر دارد برای برخی از مشتریان خود خرید سهام بیت‌کوین را آزاد کند.

جی‌پی‌مورگان و سی‌تی‌گروپ به تماس‌های رویترز برای اظهار نظر پاسخی ندادند.

سوسیت جنرال و مورگان استنلی هنوز تصمیم خود در این باره را نهایی نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جی‌پی‌مورگان و سیتی‌گروپ تمایلی به حمایت از سهام بیت‌کوین ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..