تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز شناسایی کاریابی‌های غیرمجاز در وب/معرفی متخلفان به وزارت کار

کانون دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور با ابلاغ اطلاعیه‌ای به کاریابی‌های سراسر کشور از آغاز شناسایی کاریابی‌های غیر مجاز فعال در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش شما نیوز ، پس از اینکه رئیس کانون کاریابی‌های کشور چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت غیر مجاز ۹۵ درصد کاریابی‌ها در فضای مجازی خبرداد، مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر جدیت این وزارتخانه در تعیین تکلیف این کاریابی‌ها با حمایت پلیس فتا و سایر دستگاه‌ها و نهادها تاکید کردند.

در همین حال مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از مکاتبه با دادستانی کل کشور برای دریافت مجوز مسدود کردن کاریابی‌های غیرمجاز در فضای مجازی خبرداد تا پس از جلوگیری از فعالیت، اقدام قضایی علیه آنها انجام شود.

اما پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می دهد شناسایی کاریابی‌های غیرمجاز در فضای مجازی آغاز شده است به طوری که هفته گذشته با ابلاغ اطلاعیه‌ای به تمام کاریابی‌های غیردولتی سراسر کشور، اعلام شد که به محض شناسایی فعالیت غیرمجاز کاریابی‌ها در فضای مجازی، موارد را به کانون کاریابی‌های کشور ارائه دهند تا سایت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های مرتبط با کاریابی‌ در فضای مجازی شناسایی و با دستور دادستانی فعالیت آنها متوقف شود.

 هفته گذشته به تمام دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی سراسر کشور اعلام شده: به استناد ماده ۲ و بند ج ماده ۱۱ آئین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار، در راستای مقابله با گسترش مراکز کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، و تمهیدات انجام گرفته در این راستا از سوی وزارت متبوع، از کلیه انجمن ها و نمایندگان کانون درخواست می گردد تا در اسرع وقت، اطلاعات و مستندات کامل کلیه سایت ها، کانالها و گروه های فعال در شبکه مجازی را به صورت کتبی به ایمیل کانون ارسال فرمائید.»

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعات به دست آمده طی چند روزی که از ابلاغ اطلاعیه مذکور گذشته است، گزارش فعالیت حدود ۵۰ کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی به کانون کاریابی‌های غیردولتی ارسال شده و این موارد به طور روزانه به وزارت کار معرفی شده اند.

در حال حاضر ۸۰۰ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و حدود ۱۱۰ کاریابی خارجی در سطح کشور به صورت مجاز فعالیت می کنند و متقاضیان باید از طریق سایت وزارت کار کاریابی‌های مجاز داخلی و خارجی را استعلام کنند تا مبادا با مراجعه به کاریابی های غیرمجاز، با مشکل مواجه شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز شناسایی کاریابی‌های غیرمجاز در وب/معرفی متخلفان به وزارت کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..