تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 26 درصدی درآمد شرکت HTC + جدول

کاهش 26 درصدی درآمد ماه نوامبر 2017 شرکت HTC + جدولبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت HTC به تازگی گزارش درآمد خود را برای ماه نوامبر 2017 منتشر کرده است، طبق این گزارش به نظر اوضاع برای این شرکت خوب نیست زیرا همانند ماه های گذشته با کاهش درآمد همراه است.

درآمد این تولیدکننده تلفن های هوشمند، برای ماه گذشته برابر با 188 میلیون دلار است که از ماه اکتبر 6.61 درصد و از ماه نوامبر 2016 به میزان 26.16 درصد کاهش همراه بوده است. فروش کل برای دوره ژانویه و نوامبر به 1.93 میلیارد دلار رسیده است، این یعنی 19.03 درصد  فروش کمتر از دوره مشابه سال میلادی 2016 است.

هر کسی که در طول چند سال اخیر اخبار حوزه فناوری و تلفن های هوشمند را دنبال می کند، از مشاهده این آمارها تعجب نخواهد کرد. زیرا از زمانی که سامسونگ، در سال 2011 به عنوان سازنده برتر تلفن های هوشمند اندرویدی شناخته شد، سازنده تایوانی دیگر نتوانست دوران خوب خود را تکرار کند و نمودار درآمدی آن با سقوط همراه بود.طبق گفته کارشناسان، سقوط این شرکت به وسیله یک سری از عوامل اجرایی در سال های میلادی 2013 و 2014، بیشتر هم شد.

با این حال شرکت HTC قول داده است که تولید گوشی های هوشمند خود را در سال 2018 حفظ کند، اما این شرکت برای خروج از این رکود باید به فکر اقدامات جدیدی باشد.

کاهش 26 درصدی درآمد ماه نوامبر 2017 شرکت HTC + جدول

انتهای پیام/

جدول گزارش درآمد شرکت HTC در سال 2017



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 26 درصدی درآمد شرکت HTC + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..