تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتر، ترمز یوونتوس را کشید

ورزش سه: دیدار حساس تیم های یوونتوس و اینتر از هفته شانزدهم سری آ با تساوی 0-0 به پایان رسید.

در این دیدار جذاب و تماشایی که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 8، اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شد. روی ارسال خوان کوادرادو از سمت راست بود که توپ روی تیر دوم به ماریو مانژوکیچ رسید و ضربه سر محکم او می توانست به گل اول منجر شود اما سمیر هاندانوویچ توپ را برگشت داد؛ ضربه بعدی را هم خود مانژوکیچ زد اما این بار مدافعان اینتر توپ را دفع کردند.

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم در تلاش بودند تا از کوچک ترین فرصت ها برای رسیدن به دروازه هم استفاده کنند اما بازیکنان حریف به خوبی مانع از به ثمر رسیدن نقشه آنها می شدند.

اینتر، ترمز یوونتوس را کشید

در دقیقه 23، پاس در عمق عالی مارسلو بروزوویچ می توانست یک خطر جدی روی دروازه یووه ایجاد کند اما حضور به موقع جورجو کیه لینی، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

چند دقیقه ارسال آنتونیو کاندروا، یک خطر جدی روی دروازه یووه ایجاد کرد اما بار دیگر کیه لینی با حضور به موقع، مانع از رسیدن نرآتزوری به گل شد.

در دقایق پایانی نیمه اول یوونتوسی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در آخرین ثانیه های این نیمه به گل برسند اما ضربه سر مانژوکیچ به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

دو تیم نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد که در نهایت تبدیل به گل نشد.

اینتر، ترمز یوونتوس را کشید

در دقیقه 60 هاندانوویچ بار دیگر ناجی دروازه اینتر شد و یک موقعیت بسیار خوب را از کواداردو گرفت. روی کرنری هم که برای یووه به دست آمد، مانژوکیچ بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

بعد از اینکه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد، در 20 دقیقه پایانی بار دیگر دو تیم بر شدت حملات شان افزودند تا به سه امتیاز بازی برسند. اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این دیدار حساس با تساوی 0-0 به پایان رسید.

با این نتیجه اینتر 40 امتیازی شد و همچنان در صدر قرار دارد و یوونتوس به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی، با 38 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت. اما اگر ناپولی بتواند فردا فیورنتینا را شکست بدهد، می تواند صدر جدول را از اینتر پس بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتر، ترمز یوونتوس را کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..